Allianz kontakt: číslo zákaznické podpory, webové stránky a adresy Allianz pobočky

Kdo zaplatil škodu způsobenou potopením Titaniku

Společnost byla založena v Německé říši (Druhá říše) v roce 1890. Přežila první a druhou světové války a nadále poskytuje pojišťovací služby fyzickým a právnickým osobám po celém světě. Můžete si vyřídit zdravotní nebo jiné pojištění v některé z Allianz pobočky nebo on-line na webových stránkách (všechny Allianz kontakt naleznete níže).

Společnost je známá tím, že nahradila škodu, způsobenou zemětřesením v San Franciscu v roce 1906 a také povodni v Evropě v roce 2002. Ale společnost je známa kvůli jinému: právě ona zaplatila pojistné nároky přeživším cestujícím a příbuzným zahynulých na Titaniku, nahradila škodu společnosti White Star Line.

Od 1933 do 1945 společnost pojišťovala členy strany NSDAP. A v roce 1958 se objevil slavný slogan “Allianz pojišťuje s nadějí”, který je napsán i na zápalkách.

Dnes obrat společnosti činí více než 125 miliard eur, má 142 459 zaměstnanců a je na 5. místě mezi největšími investičními společnostmi na světě.

Jaké služby nabízí společnost?

Allianz pojišťuje:

  • auta;
  • cestoví pojištění;
  • nemovitostí a jiný majetek;
  • životní pojištění,
  • zdravotní pojištění,
  • důchodové spoření.

Kromě toho společnost poskytuje hypotéky na koupí a hypotéky na výstavbu.

Výhody spolupráce s Allianz online

6 výhod, které získáte díky spolupráci se společnosti:

  • Všechny základní druhy pojištění v jedné společnosti.
  • Korporace působí od roku 1890 a je v TOP-5 největších investičních společností. To vypovídá o její spolehlivosti.
  • Smlouvu s Allianz online lze uzavřít z domova.
  • Allianz má pobočky téměř ve všech městech České republiky a také v jiných evropských zemích.
  • Kromě pojišťovacích služeb můžete vyřídit hypotéku.
  • Každému klientovi se přiděluje osobní finanční poradce. Také dostanete přístup k portálu MyAllianz pro komunikaci s pracovníky zákaznické podpory prostřednictvím chatu.

Allianz kontakt: stránky v sociálních sítích, horká linka, zákaznický servis MyAllianz

Uvedli jsme všechny kontaktní údaje společnosti:

  1. Horká  Allianz infolinka: +420 241 170 000
  2. Odkaz na zákaznický portál MyAllianz: moje.allianz.cz/prihlaseni
  3. Oficiální weboví stránky: www.allianz.cz
  4. Poštovní adresa: Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8
  5. Stránka na Facebook: facebook.com/AllianzPojistovnaCZ
  6. Instagram účet: instagram.com/allianz
  7. Twitter účet: twitter.com/allianz
  8. YouTube kanál: youtube.com/channel/UCvTrmPNKA3fXS7k-GOVU5gQ
  9. LinkedIn účet: linkedin.com/company/allianz

Otevírací hodiny Allianz pobočky

V tabulce najdete otevírací hodiny horké linky a některých poboček Allianz v Praze, Brně a Olomouci.

Den týdneTelefonní číslo: +420 241 170 000

Pobočka v Praze na adrese:

Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8-Karlín

Pobočka v  Brně na adrese: Bašty 416/8, 602 00 Brno-středPobočky v Olomouci na adrese: Erbenova 270/2, Nová Ulice, 779 00 Olomouc
Pondělí08:00 – 19:0009:00 – 18:0009:00 – 17:00

08:00 – 11:30

14:00 – 17:30

Úterý08:00 – 19:0009:00 – 18:0009:00 – 17:0014:00 – 17:30
Středa08:00 – 19:0009:00 – 18:0009:00 – 17:00

08:00 – 11:30

14:00 – 17:30

Čtvrtek08:00 – 19:0009:00 – 18:0009:00 – 17:0008:00 – 11:30
Pátek08:00 – 19:0009:00 – 18:0009:00 – 17:00Zavřeno
Sobota09:00 – 18:00ZavřenoZavřenoZavřeno
Neděle09:00 – 18:00ZavřenoZavřenoZavřeno

Vezměte si, že jsme uvedli otevírací hodiny pouze třech poboček. Udělali jsme to, abyste viděli rozdíly otevíracích hodin. Otevírací hodiny všech poboček naleznete zde:

allianz.cz/kontaktujte-nas/zastoupeni

Jaké otázky kladou zákazníci nejčastěji

Tyto 30 otázek vám pomohou zformulovat vlastní při obrácení se na oddělení podpory zákazníků Allianz asistence:

  • Jaké jsou výhody cestovního pojištění?
  • Co znamená výraz “nenahraditelné náklady”?
  • Co hradí cestovní pojištění?
  • Ohledně čeho mohu kontaktovat nonstop zákaznickou podporu Allianz asistence?
  • Pokud jsem zrušil cestu, obdržím peníze za pojištění zpět?
  • Kdo zajišťuje pojištění vašich programů?
  • Mohu změnit podmínky pojištění?
  • Jak získat druhé vyhotovení kopii mé pojistné smlouvy?
  • Co dělat při vzniku technických problémů s vašimi webovými stránkami?
  • Jak zrušit pojistnou smlouvu?
  • Jak podepsat smlouvu online přes webové stránky?
  • Jak ověřit status žádosti?
  • Jak dlouho trvá prozkoumání mé reklamace?
  • Kde najdu seznam všech potřebných dokumentů k podpisu smlouvy?
  • V případě, že žádost bude schválena, mohu obdržet platbu elektronicky?
  • Co je Debit Disbursement vs. Direct Deposit?
  • Jaké výhody mi poskytuje Direct Deposit?
  • Mohu získat úhradu pojistné události na kreditní kartu Visa?
  • Existují nějaká omezení pro nějaké typy elektronických plateb?
  • Mohu poslat reklamační úhradu na podnikatelský účet?
  • Během jaké doby obdržím náhradu za pojistnou událost, pokud zvolím možnost elektronického placení?
  • Mohu obdržet reklamační úhradu na několik účtů?
  • Pokud mám zdravotní pojištění od vás, mohu pořídit také cestovní pojištění?
  • Co je výchozí poskytovatel?
  • Jak zjistím, zda se na mě vztahují finanční služby poskytovatele?
  • Chtěl bych změnit způsob platby. Jak to mohu udělat?
  • Má Allianz pobočky v Olomouci?
  • Kde na webových stránkách jsou uvedeny kontakty a otevírací hodiny poboček Allianz v Praze?
  • Proč mám uvést svůj e-mail?
  • Mohu vyřídit zdravotní pojištění pro svého přítele bez jeho přítomnosti?

Můžete zavolat na horkou linku 241 170 000 a položit své dotazy.

1 Comment

  1. Jan Svoboda

    Dobrý večer.
    Při odeslaní platby za povinné ručení byl špatně zadán variabilní symbol.
    Variabilní symbol tzn.číslo smlouvy je 0750068896.Peníze byly odeslány 21.12.2018 a to 1993 kč. p
    Prosím o pomoc a vyřešení problému.
    Jan Svoboda Litavská 1485 68401 Slavkov u Brna

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku