Home Credit

kontakt
☎ 900-200-123

Home credit kontakt: adresa, internetové stránky a Нome Сredit infolinka v Česku

Několik faktů o Home Credit

Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 v Amsterdamu (Nizozemsko). Poskytuje spotřebitelské úvěry zákazníkům s krátkou nebo nulovou úvěrovou historií. Chcete-li si koupit televizi, chladničku nebo výrobky v supermarketu, Home credit kontakt a získejte půjčku v hotovosti nebo elektronicky. Zavolejte na Нome Сredit infolinka a získejte další informace o všech službách.

Od roku 2005 spolupracuje s mezinárodní investiční a finanční skupinou PFF a od roku 2010 s britskou bankou Tesco. V roce 2012, Home Credit půjčka úvěry byly již na 2 miliony lidí, a dnes služby této společnosti jsou využívány obyvateli 11 zemí (Česká republika, Slovensko, Rusko, Kazachstán, Čína, Indonésie, Filipíny, USA, Bělorusku, Vietnam a Indie). Od roku 2015 si zaměstnanci společnosti udržují svůj vlastní blog. V něm najdete užitečné rady ohledně použití POS půjček, vkladů, konsolidace úvěrů atd.

Na firemním logu je písmeno “O” zobrazeno ve formě emotikonu. A ve skutečnosti má Home Credit 70 milionů spokojených zákazníků a stále více z nich.

Jaké produkty a služby nabízí společnost Home Credit Brno a dalších městech České republiky?

Hlavním úkolem je POS-kredit. Jedná se o vydání úvěrů na nákup určitého produktu přímo v maloobchodě. Nejčastěji se tyto smlouvy dělají na zboží dlouhodobé spotřeby: lednice, pračka, mikrovlnka, televize, laptop, chytrý telefon, vysavač a další. Spotřebitelský úvěr můžete vystavit v 6 etapách:

  1. Přijďte do obchodu a zvolte zboží.
  2. Přiveďte ji na zvláštní oddělení společnosti ve stejném obchodě.
  3. Vyplňte aplikaci.
  4. Důstojník pro domácí úvěry zašle vaši žádost do elektronické databáze pro zpracování.
  5. Pokud je žádost schválena, podepíšete smlouvu se společností a kupujete zboží na úvěr.
  6. Každý měsíc uložíte do účtu Home Credit malou částku, dokud půjčku zcela nezaplatíte.

Zjistěte více informací o zaplacení půjčky na adrese homecredit.cz.

Ale to není všechno. Také zde můžete objednat:

  • debetní a kreditní karty;
  • revolvingové úvěry;
  • peněžní půjčka;
  • úvěr na auto (pro nákup automobilů nebo motocyklů);
  • vkladový účet;
  • pojišťovací služby.

Podrobnosti na oficiálních stránkách homecredit (anglicky).

Výhody úvěrů

Máte 6 důvodů pro spolupráci s Home Credit:

  • Preferenční půjčky až do výše 20 000 korun (se splatností do 30 dnů).
  • Zabezpečení půjček. Společnost zaujímá 3. místo v indexu zodpovědného poskytování úvěrů lidem v nouzi a 2. místo v ratingu Secure Credit Navigator.
  • Žádné podvody. Společnost má licenci České národní banky (od roku 2017).
  • Společnost poskytuje 7 různých produktů a služeb.
  • Nízké úrokové sazby (dozvíte se více na telefonní lince).
  • Pohodlná Home Credit klientská zóna (křesla, pohovky, měkké židle)

Jak Home Credit kontakt

Získali jsme pro Vás všechny skutečné HomeCredit kontakt:

  • Home Credit adresa domácí kanceláře Home Credit: Nové sady 996/25, 602 00, Brno;
  • Telefon: +420 542 100 100;
  • telefon pro půjčku na auto: 542 100 400 (volání od 08:00 do 18:00);
  • Horká linka: 542 100 100 (volání na pracovní dny od 08:00 do 18:00);
  • telefon pro hovory z mobilu: +420 727 618 618;
  • e-mail pro obecné otázky: info@homecredit.cz;
  • e-mail pro získání půjčky na auto: autoklient@homecredit.cz;
  • účtovat splacení konsolidačního úvěru: 2011 010 000/6000;
  • účet za platbu kreditní kartou: 2011 000 005/6000;
  • účet pro splacení úvěru na auto: 2011 020 102/6000.

Pro zaměstnání v Home Credit Brno domově Úvěru v Brně a dalších městech napište na e-mail: homecredit@homecredit.cz nebo volejte na číslo 727 618 618.

Rozvrh Home Credit pobočky v České republice

Home Credit pobočky se nacházejí v Brně, Praze, Českých Budějovicích, Plzni, Českém Krumlově, Chebu av dalších městech. Všechny pobočky jsou otevřeny od 8:00 do 18:00 od pondělí do pátku. Současně můžete zavolat na telefonní linku.

Jaké otázky můžete požádat zavoláním na Нome Сredit infolinka telefonické linky pro domovskou kreditu

Zde je seznam nejčastěji kladených otázek zákazníků:

  • Jaké výhody mi přinese karta Premia?
  • Co je konsolidace úvěrů a co je pro mě výhodné?
  • Co je Home Credit infolinka?
  • Co je  Home Kredit?
  • Jaké dokumenty jsou potřebné k dokončení konsolidace?
  • Poskytujete pojištění kreditní kartou v případě, že nemohu splácet dluh?
  • Kolik stojíte splátky?
  • Jaké produkty mohu koupit ve splátkách?
  • Mohu si nakoupit splátku, pokud jsem v důchodu?
  • Kde mohu zjistit, zda byly moje příspěvky vyplaceny?
  • Klientský odkaz nefunguje, co mám dělat?
  • Kde máte pobočky?
  • Měl bych hlásit, když změním svou práci?
  • Jaké jsou náklady na pronájem automobilu?
  • Informujte o Home Credit kontakt ohledně případů pojištění.
  • o úvěru na auto mám volát na stejnou Нome Сredit infolinka?
  • Jak mohu potvrdit, že informace o mně nejsou vedeny v registru dlužníka?
  • Mohu změnit dobu splácení půjčky na auto?

Zavolejte linku horké linky mezi 08:00 a 18:00 a rychle získáte podrobné a srozumitelné odpovědi na jakékoli otázky.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku