Jaké služby poskytuje společnost, jaké je její místo na energetickém trhu České republiky RWE kontakt. Dozvěďte se kontakty servisního střediska Innogy kontakt

Jaké místo zaujímá společnost RWE pobočky

Společnost Innogy, dceřiná společnost německé energetické společnosti RWE kontakt, která je lídrem mezi dodavateli plynu pro domácnosti a podniky v České republice Innogy kontakt.

Společnost byla založena 1. dubna 2016, oddělila se a stála samostatnou strukturou z RWE – jedné z největších a nejprogresivnějších energetických společností v Evropě. Sídlo společnosti se nachází v Německu ve městě Essenu RWE pobočky, ale v dalších zemích Evropy je řada zastoupení. Dnes Innogy má více než 42 000 zaměstnanců Innogy kariera v 16 zemích s obratem 43 miliard eur (k roku 2017). Společnost obsluhuje 23 milionů zákazníků na deseti evropských trzích.

Cílem RWE innogy je nabídnout na trhu inovativní a spolehlivé produkty a služby, které usnadní lidem život a pomohou jim efektivněji využívat přírodní energii. Kro toho vedení společnosti je otevřeno novým nápadům, které pomáhají společnosti jako první na trhu nabízet jedinečné služby. Za tímto účelem bylo vytvořeno Inovační centrum Innogy Ostrava, které pracuje se startupy po celém světě. Byly otevřeny pobočky v Silicon Valley, Tel Avivu, Londýně, Berlíně.

Jaké služby nabízí společnost Innogy zákaznická linka

Innogy se zaměřuje na třech hlavních oblastech podnikání:

  1. Obchodování s energií.
  2. Sítě a jiná energetická infrastruktura.
  3. Obnovitelné zdroje.

V rámci své činnosti společnost dodává zemní plyn a elektřinu, zabývá se distribucí a skladováním plynu v podzemních zásobnících, výrobou tepla a elektřiny. Nabízí širokou škálu moderních energetických služeb a produktů, zaměřuje se na inovace a stabilitu. Používá například moderní technologie pro maximalizaci účinnosti jednotlivých zařízení a ochranu životního prostředí. Pro poskytování služeb se využívá potenciál centrálních a místních systémů zásobování teplem v celé České republice Innogy Brno.

Kromě toho společnost nabízí zákazníkům produkty a IT řešení, která usnadňují postup nákupu a spotřeby energie a také nakup za optimální cenu.

Innogy je největším provozovatelem podzemních zásobníku plynu v České republice Innogy Praha. Její možnosti pokrývají přibližně třetinu roční spotřeby plynu v zemi.

Jakou dodatečnou činnosti se zabývá společnost RWE Innogy

Společnost se aktivně účastní charitativních aktivit na území České republiky Innogy pobočky. Již více než 20 let podporuje provedení prestižního festivalu Pražské jaro a Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech a od konce roku 2005 podporuje rozvoj rekreačního lyžování v českých zimních střediscích.

Každý rok se více než 25 milionů korun investuje do kinematografie, dokumentární, literární přípravy a budoucích režisérů. Do těchto a dalších druhu charity společnost každoročně investuje více než 100 milionů korun. Cílené využití investic do lyžařských středisek – zlepšení bezpečnosti tras, zlepšení středisek do mezinárodních standardů.

Kromě uvedených oblastí charitativní činnost je také zaměřena na pomoc dětem, seniorům a osobám se zdravotním postižením prostřednictvím spolupráce s příslušnými fondy Innogy cz.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu Innogy pobočky

Zákazníci mohou kontaktovat zákaznickou podporu prostřednictvím jakéhokoli vhodného kanálu. Kromě toho je v celé zemi uspořádána rozsáhlá síť offline kontaktních center.

Telefon Innogy telefon

800 11 33 55

Skype

kontaktnicentrum innogy

E-mail

info@innogy.cz

Nouzová služba RWEkontakty

1239

Pro média

press@innogy.cz

Twitter Innogy infolinka

twitter.com/innogy_cz

Youtube

youtube.com/c/innogycz

Facebook Innogy zákaznická linka

facebook.com/innogycz

Adresa

innogy Česká republika a.s.

Limuzská 3135/12

10098 Praha 10 – Strašnice

Pracovní doba zákaznické podpory

Zákaznická podpora je připravena odpovědět na všechny otázky nonstop. Na telefonní a nouzové linkách jsou vždy k dispozici operátoři. Otázky také můžete klást v sociálních sítích. Odpověď obdržíte v průběhu několika hodin. Kromě toho můžete kdykoliv poslat e-mail nebo dopis běžnou poštu. Zákaznická podpira vás žádá předem zformulovat otázku. To pomáhá rychle porozumět problému a řešit ho co nejlépe.

Jaké otázky zodpoví zákaznická podpora?

Servisní služba odpovídá na otázky týkající se podpisu smlouvy o dodávkách elektřiny a plynu, kvality poskytovaných služeb. Také vysvětluje, jaké informace jsou uvedeny na fakturách. Nejčastěji se na službu obrací s následujícími otázkami:

  1. Jak podat žádost o podpis smlouvy na poskytování služeb?
  2. Jak změnit smlouvu?
  3. Nerozumím informacím uvedeným ve faktuře, můžete mi je vysvětlit?
  4. Jak mohu změnit výši a četnost záloh?
  5. Chci podat stížnost, kam se mám obrátit?
  6. Kdy se začínají odesílat připomínky na zaplacení faktury, pohledávky?
  7. Už jsem splatil svůj dluh a připomínky stále obdržuji, co mám dělat?
  8. Jak zjistit, který tarif mi vyhovuje?
  9. Chci změnit tarif, co mám dělat?
  10. Co je služba Investor?
  11. Jak zapůjčit LED lampu?

Upozorňujeme, že pokud hledáte kontakty RWE kontaktaby položit si otázky týkající se dodávky plynu a elektřiny v České republice, bude lepší kontaktovat společnost innogy Innogy kontakt, která tyto služby fakticky poskytuje.

One Response

  1. Dobrý den, zaplatil jsem pohledávku a uvedl jsem špatný variabilní symbol. Místo 5569923000 jsem uvedl 5569256000. Proplacená částka činila 2000,- Kč. Prosím o dohledání a uhrazení. Děkuji a hezký den přeji. Budina Josef.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku