Zkuste službu Klientská zóna – Česká pojišťovna kontakt je teď ještě pohodlnější

Česká pojišťovna kontakt zajistí klientovi kvalitní podporu

Česká pojišťovna už mnoho let nabízí klientům kvalitní neživotní a životní pojištění. Odborníci pojišťovny pracují s téměř 7 miliony pojistných smluv. Malé, velké a střední klienti dostávají hodnotné služby v oblasti podnikatelských a průmyslových rizik. Novou vychytávkou pro klienty je služba klientská zóna Česká pojišťovna, která pomáhá kontrolovat své smlouvy.

Česká pojišťovna provozuje kolem 4500 obchodních míst, aby každý klient mohl obdržet pomoc a odbornou poradu. Na pobočkách se o spokojenost klientů starají téměř 4000 zaměstnanců a více než 5000 obchodních zástupců. Pro pohodlí klientů má Česká pojišťovna kontakt, který dává možnost spojit se s odborníkem 24 hodiny každý den (dokonce i ve státní svátky a o víkendu).

Kromě toho, Česká pojišťovna dává možnost využít jiné kontakty: Česká pojišťovna klientský portál, on-line formulář, poštovní adresa, objednání zpětného volání, on-line oznámení škody nebo škodné události.  

Hledáte telefonický kontakt na Českou pojišťovnu?

Nejen Česká pojišťovna klientská zóna zajišťuje podporu klientům. Operátoři infolinky 241 114 114 jsou k dispozici nonstop každý den v týdnu. Česká pojišťovna infolinka bývá nejméně zatížena mezi 11 a 15 hodinami. Klienti však musí vědět, že operátoři sdělují informace o smlouvách jenom pojistníkům nebo pojištěným.

Klienti také můžou použít hlasového průvodce pro:

Klientská zóna: Česká pojišťovna spustila novou aplikaci

Pokud nemáte čas, aby pořád volat nebo chodit do poboček České pojišťovny – vyzkoušejte novou užitečnou aplikaci Klientská zóna. Aplikace nabízí možnost mít přehled o svém účtu 24 hodin denně kdykoliv a kdekoliv chcete. Do klientské zóny se může přihlásit každý klient České pojišťovny, který má sjednanou smlouvu na rodné číslo, proto firemní klienti tuto službu používat nemůžou.

Pomocí klientské zóny každý klient může:

Česká pojišťovna klientská zóna: jak se přihlásit?

Aby se přihlásit do České pojišťovny klient musí provést uvedené kroky:

  1.      Jděte na stránku Klientské zóny https://kz.ceskapojistovna.cz
  2.      Využijte své rodné číslo a číslo mobilního telefonu nebo číslo jedné ze svých pojistných smluv a datum narození aby se přihlásit
  3.      Natiskněte Aktivace on-line
  4.      Užívejte si pohodlného používání

Místo aktivace on-line si klient může vyžádat Aktivační list s přihlašovacími údaji na infolince, na vybrané pobočce České pojišťovny nebo po jednorázovém přihlášení do klientské zóny.

Česká pojišťovna: pobočky jsou po celé České Republice

Pro pohodlí na webové stránce České pojišťovny si každý klient může vyhledat nejbližší pobočku na mapě nebo pomocí zadání svého města nebo ulice do vyhledávacího pole (například Česká pojišťovna Brno).

Provozuje Česká pojišťovna pobočky 2 druhů:

Česká pojišťovna Brno

V Brně a okolí pracují 29 poradců České pojišťovny a taky fungují 24 pobočky pro klienty. Provozní dobu, telefonní čísla a elektronické adresy poboček najdete na www.ceskapojistovna.cz. Po kliknutí na vybranou pobočku se zobrazí kontaktní osoba, všechny služby, které nabízí pobočka, jiné důležité informace.

Česká pojišťovna na sociálních sítích

Pokud vám nevyhovuje klientská zóna, Česká pojišťovna kontakt je pro klienty i na sociálních sítích. Vyhledejte a navštivte pojišťovnu na Facebook nebo Twitter a mějte přehled o všech aktualitách a akcích. Na YouTube sledujte zajímavá videa s tipy a triky nebo přehlédněte si Vaše oblíbené reklamy od České pojišťovny:

https://www.facebook.com/ceskapojistovna

https://twitter.com/CeskaPojistovna

https://www.youtube.com/user/ceskapojistovna

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku