Komerční Banka

Pobočky
☎ 900-200-123

Jaké služby poskytují pobočky komerční banka pobočky «Komerční banky» České republiky a jakými se při tom řídí zásady. Dozvěďte se kanály pro komunikaci s bankou komerční banka kontakt

Jak společnost vznikla komerční banka pobočky

Komerční banka je považována za největší v zemi: má více než 400 poboček komerční banka pobočky, přibližně 700 bankomatů a široké možnosti zákaznické podpory komerční banka kontakt.

Akciová společnost KB vznikla v roce 1990, kdy se transformovala z československé státní banky komerční banka Praha, která existovala přibližně 40 let. Dnes 44% akcií má Český národní fond. V roce 2001 se instituce stala součástí velké evropské finanční skupiny Societe Generale Group, co posílilo její postavení mimo území České republiky.

Dnes její služby využívá více než 1,7 milionu lidí, které obsluhuje přibližně 9 tisíc zaměstnanců bank komerční banka kariéra. Jednou z prioritních oblastí pro rozvoj instituce je poskytování služeb prostřednictvím internetu.

Jaké služby poskytuje společnost kb pobočky

Každá pobočka banky kb pobočky nabízí služby určené pro určitou kategorii zákazníků:

  • investice do malého byznysu;
  • investice do nanotechnologie;
  • podpora sociálních projektů;
  • důchodové pojištění;

poskytování spotřebitelských úvěrů;

  • poskytování hypoték;
  • vydávání plastových karet;
  • správa peněžních prostředků.

Hlavní sázkou banky jsou malé firmy komerční banka moje banka. Bez ohledu na profil pobočky komerční banka pobočky Praha, na kterou jste se obrátili, na vás čekají nízké úrokové sazby, a také žádná provize za většinu operací.

Jaké jsou zásady prce banky kb moje banka

Každá pobočka finanční instituce komerční banky pobočky při své práce dodržuje tyto základní principy:

  1. Zaměření na zákazníka kb moje banka. Cílem každého zaměstnance je vybudovat dlouhodobé a vzájemně výhodné vztahy s klientem. Při komunikaci s klientem se vždy snaží zjistit jeho potřeby, očekávání a najít možnost jim vyhovět.
  2. Etické chování a finanční gramotnost – to jsou požadavky, které jsou předkládány každému zaměstnanci každé pobočky banky. Komunikace se zákazníky je vždy na vysoké kulturní, profesionální úrovni.
  3. Péče o zaměstnance moje banka kb. Aby naši zaměstnanci vyznávali naše hodnoty, staráme se o ně. Vzájemný respekt, důvěra, poskytnutí příležitostí se se učit a odborně se rozvíjet – to je základem vnitřní politiky banky.
  4. Ochrana životního prostředí. V naší práci se snažíme pečlivě využívat přírodní zdroje.
  5. V rytmu času. Podporujeme moderní trendy, inovace, monitorujeme rychle se měnící vnější podmínky a reagujeme na ně.
  6. Sponzorství a charitativní činnost. Podporujeme sportovní, vzdělávací, charitativní projekty.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu komerční banka kontakt

V každé pobočce banky zaměstnanci hovoří několika jazyky, a tím vytvářejí podmínky pro práci se zahraničními klienty moje kb. Můžete kontaktovat zákaznickou podporu banky ve vhodném pro vás jazyce pomocí následujících komunikačních kanálů komerční banka kontakt:

Horká linka (na území ČR)

800 521 521 kb infolinka

Horká linka (ze zahraničí)

+420 955 559 550 komerční banka infolinka

E-mail

mojebanka@kb.cz

Poštovní adresa komerční banka adresa

Na Příkopě 33

114 07 Praha 1

P.O. BOX 839

Česká republika

YouTube kb.cz

youtube.com/user/komercnibanka

Twitter

twitter.com/komercka

LinkedIn

linkedin.com/company/komercni-banka

Instagram

instagram.com/komercka

Facebook

facebook.com/komercni.banka

Pracovní doba zákaznické podpory moje kb

Téměř všechny bankovní služby jsou k dispozici online 24 hodin denně. Telefonní linky mají následující pracovní dobu:

Horká linka (na území ČR)

Od pondělí do pátku od 7:00 do 22:00, sobota a neděle od 8:00 do 22:00. Provozní doba od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.

Horká linka (ze zahraničí)

Od pondělí do pátku od 7:00 do 22:00, sobota a neděle od 8:00 do 22:00. Provozní doba od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.

E-mail kb kontakt

Nonstop

Poštovní adresa

Nonstop

Jaké otázky řeší zákaznická podpora kb infolinka

V případě jakýchkoli dotazů se můžete obrátit na zákaznickou podpory komerční banka Brno. Nejčastěji se zákazníci kladou následující otázky:

  1. Jaké operace provádějí bankomaty a kde mohu vybrat peníze?
  2. Jak změnit limity karty?
  3. Co mám dělat, když provedu nesprávnou platbu?
  4. Jak dlouho trvá převod platby?
  5. Jak zjistím zůstatek na mém účtu?
  6. Jak mám nahlásit pojistnou událost, na kterou se vztahuje cestovní pojištění?
  7. Jak dlouho platí pojištění?
  8. Jak funguje pojištění Merlin?
  9. Co se stane, když nevrátím půjčku včas?
  10. Co mám dělat, pokud chci splatit půjčku předčasně?
  11. Jaké informace mám poskytnout pro vyřízení hypotéky?
  12. Kde mohu najít informace o úrokové sazbě?
  13. Kdy vzniká úrok ze spořícího účtu?
  14. Jak mohu zjistit, kolik jsem ušetřil na úsporech?
  15. Co mám dělat, když jsem zablokoval přístup k mobilní bance?

Můžete obdržet odpověď na jakoukoli z těchto otázek osobně pokud se obrátíte na bankovního zaměstnance v jakékoli pobočce komerční banky pobočky nebo zavoláte na telefonní číslo komerční banka kontakt.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku