PPL

INFOLINKA
☎ 900-200-123

Hledáte PPL kontakt? PPL infolinka je k službám všech zákazníků PPL

Každý klient PPL je pro společnost důležitý

PPL je česká společnost, která se zabývá expresní přepravou a přepravuje zásilky už více jak 20 let. PPL infolinka je k dispozici zákazníkům, kteří jsou spokojení se službami společnosti a chtějí vyjádřit vděčnost nebo mají přání a návrhy na zlepšení firmy PPL. Taky vyhledejte PPL kontakt, jestli máte dotazy nebo Vás zajímá PPL reklamace.

Společnost PPL pro všechny zákazníky v každém kraji České Republiky nabízí následující služby:

  • Vnitrostátní balíkovou přepravu
  • Mezinárodní balíkovou přepravu
  • Vnitrostátní paletovou přepravu
  • Přeprava atypických zásilek

PPL přepravuje Vaše balíky nejen po České Republice, ale taky dopraví je do Evropy. PPL spolupůsobí s mezinárodní společností DHL, co dává možnost urychlit a zlepšit proces dodávání mezinárodních zásilek do všech koutů Evropy.

PPL má svou stránku na Facebook — www.facebook.com/pplcz, proto moderní lidé, co si už nemohou představit život bez sociálních sítí, mají možnost sledovat noviny, nejnovější akce společnosti, účastnit se akcí a vyhrávat.

PPL kontakty: PPL infolinka a e-mail. Co si vyberete Vy?

Aby najít kontakt PPL, zavítejte na webové stránky www.ppl.cz. Firma si váží každého

spotřebitele, proto nabízí kvalitní zákaznickou podporu. PPL zákaznická linka 225 331 500 pracuje od pondělí do pátku od 7 do 22 hodin, v sobotu od 8 do 16 hodin. V neděli tento PPL telefon nepracuje, ale pokud nutně potřebujete konzultaci nebo poradu – najděte na webových stránkách rubriku Časté dotazy .

Pokud využíváte elektronickou poštu – napište e-mail na adresu společnosti info@ppl.cz a detailně popište Váš dotaz nebo návrh. Pracovní doba operátorů, kteří odpovídají na e-maily je stejná jako pracovní doba infolinky. Jestli nejste spokojení odpovědí na svůj dotaz nebo se Vám nepodařilo vyřešit problém, kontaktujte operátora infolinky PPL ( telefonní číslo 225 331 500).

Co dělat, když se nemůžete dovolat na PPL telefon?

Rubrika Časté dotazy je zamýšlená pro to, aby si každý klient PPL mohl jednoduše a rychle najít vyhledávanou informaci na webových stránkách společnosti, když nemá možnost kontaktovat operátora telefonicky nebo na e-mail, například v noci nebo v neděli.

Vyhledejte odpovědi na otázky, které zákazníci často kladou:

  • Jaké zboží nemůže přepravovat společnost PPL?
  • Může-li klient uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou?
  • Jak sledovat svoji zásilku na webu?
  • Jak vyplnit reklamační formulář na svém počítači?
  • Jaký je postup řešení situace, pokud Vám doručili poškozenou zásilku?
  • Kdy zásilku může převzít jiná osoba?
  • Jak poslat balík?
  • Kam řidiči doručují balíky?

Kontaktní formulář PPL

PPL kontakty nejsou omezeny jenom zákaznickou linkou a elektonickou poštou. Pro pohodlí klientů na webových stránkách PPL je k dispozici kontaktní formulář. Když chcete obdržet odpověď na svůj dotaz, napsat své přání, připomínku nebo návrh – použijte tento formulář. Zadejte své jméno, email a napište text zprávy. Odborník společnosti se s Vámi spojí prostřednictvím elektronické pošty.

Sledování zásilek

Speciální čárový kód je na každé zásilce, proto zákazníci mají možnost svoje balíky sledovat a kontrolovat jejich přemístění na počítači nebo na mobilu. Pro sledování zásilek proved’te uvedené kroky:

  1.    jděte na stránku www.ppl.cz
  2.    zadejte číslo zásilky do vyhledávacího řádku v v levém horním rohu
  3.    kontrolujte přemístění svého balíku.

Chcete uplatnit reklamaci?

Jestli potřebujete uplatnit reklamaci, musíte otevřít reklamační formulář na webových stránkách a vyplnit následující údaje:

  • Vaše jméno a příjmení nebo název firmy, co uplatňuje reklamaci
  • E-mailova adresa
  • Váš kontaktní telefon a fax
  • IČO firmy
  • Číslo zásilky, kterou reklamujete
  • Datum odeslání a doručení zásilky
  • Poštovní adresa příjemce zásilky

Taky tady najdete políčko, kam můžete napsat své připomínky. K reklamačnímu formuláři mohou se přiložit fotografie, pokud to je nutné. Dále zadejte kód CAPTCHA a odešlete Vaši reklamaci. Kromě toho se můžete obrátit na depo balíkové přepravy. Vyhledejte adresu nejbližší filiálky a řešte reklamaci přímo na pobočce PPL. Pokud chcete jenom dostat radu odborníka, najděte na webu PPL kontakt. PPL infolinka 225 331 500 je k dispozici pro zákazníky od 7 do 22 hodin v pracovní dny.

2 Comments

  1. Ludmila Langrová

    Dobrý den,
    mám dotaz. Když přivezla služba PPL v červnu do firmy poškozenou skříňku, je možné reklamovat nyní? V rámci letních dovolených se na to trošku zapomnělo.
    Děkuji za odpověď na e-mail: LangrovaLudmila@seznam.cz

    Reply
  2. Lydie Luňáková

    Dobrý den,mohu požádat o váš tel.kontakt na kterém bude někdo dostupný? Dne 1.10.2019 v 11.11h.jsem volala na vaši PPL infolinku a operátorka na můj dotaz,zda mohu přeobjednat doručení zásilky na jiný den 2.10. v ranních hodinách nebo v pátek4.10 téměř kdykoli, se mnou hovořila způsobem že vlastně nejde nic,pouze do vašeho centra,kde si 2 balíky ve váze přes 30kg vyzvednu sama..nejsem mobilní,tudíž jsem odmítla a následně jí vypnula telefon,protože si na mě řešila zřejmě svůj osobní problém…Řidič byl od 8.09h.kdy jsem obdržela sms zprávu o dopravě mezi 10-12h.s jeho služebním t.č.607 508 360 nedostupný do 11h.,proto jsem v 11.11h si dovolila zavolat na infolinku a domluvit se…když jsem se následně zeptala řidiče,když balíky dovezl,že jeho tel.,co byl uveden ve zprávě o doručení není dostupný,jeho odpověď byla,že je to služební tel.a že ho nemá zapnutý..Myslím,že tohle jednání a domluva nebyla ze stran vašich zaměstnanců v pořádku a ráda by jsem mluvila s někým kompetentním…Rozhovor s operátorkou si máte možnost přehrát..Děkuji za odpověď Luňáková Lydie Pardubice

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku