SKYLINK

KONTAKT
☎ 900-200-123

Jaké balíčky služeb nabízí česká společnost Skylink frekvence. Dozvěďte se přimé Skylink kontakt

Jak vznikla společnost skylink.cz

Skylink je největší poskytovatel satelitního televizního vysílání v České republice a na Slovensku se 100% pokrytím, má široký rozsah frekvencí Skylink frekvence a komplexní zákaznickou podporu Skylink kontakt.

Zpočátku společnost patřila české společnosti TradeTec, s.r.o., která působila na trhu satelitního televizního vysílání v České republice od roku 2008. Jeji konkurentem byla CS Link, která patří Media Vision. V roce 2009 Media Vision a CS Link koupila mediální Lucemburská společnost M7 Group. O dva roky později koupila také značku Skylink. Nyní strategie společnosti spočívá v modernizaci a neustálém rozšiřování balíčků s programy Skylink a současném snižování podílu nabídek CS Link na trhu.

Dnes služby poskytovatele českého satelitního televizního vysílání využívá více než 1.500.000 zákazníků. Společnost nabízí obrovský seznam placených televizních programů, z nichž se mnohé vysílají v HD kvalitě.

Jaké služby nabízí společnost Skylink frekvence

Společnost poskytuje služby ve třech hlavních směrech:

  • vysílání 138 českých a zahraničních kódovaných televizních programů;
  • prodej a instalace zařízení pro televizní vysílání;
  • přístup k archivům programů a sledování TV na internetu prostřednictvím mobilního telefonu, tablety, notebooku nebo počítače.

Zákazníci si mohou vybrat ze základních a dodatečných balíčků s programy. Základní obsahuje šest cenově různých balíčků s programy různé tématiky. Dodatečný obsahuje také šest balíčků, ale konkrétní tématiky: filmy, dětské programy, erotika Skylink pobočky.

Speciální služby obsahují:

  • Skylink Live TV na mobilním telefonu live Skylink;
  • přístup k databázi filmů a seriálů na internetu Skylink cz;
  • přístup k mistrovským dílům světové kinematografie v Full HD;
  • dárkové certifikáty;
  • videoobchod s filmy (více než 500 filmů);
  • řešení pro druhou místnost (služba, která umožňuje sledovat programy na jiné domácí televizi).

Zákazníci Skylink mají přístup k slovenským programům prostřednictvím české karty při zaplacení slovenského servisního poplatku.

Jaké osobní údaje společnost shromažďuje a zpracovává Skylink zákaznická zona

Společnost shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníků, kteří se přihlásí k rozesílání

prostřednictvím webových stránek skylink.cz, nakoupí služby, zboží. Shromažďuje následující informace:

  • osobní údaje;
  • kontakty;
  • finanční informace;
  • technická (adresa IP, typ a verze prohlížeče, operační systém, platforma atd.);
  • jak klient využívá služby společnosti, chová se na webových stránkách;
  • preferencí v marketingových materiálech, které klient obdržuje.

Společnost nikdy nevyžaduje údaje o záznamu v rejstříku trestů, rase, politických náladách, etnickém původu, přesvědčení, filozofických názorech, sexuálním životě a orientaci, genetických, biometrických údajích Skylink zákaznická zona.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu Skylink kontakt

Můžete kontaktovat zákaznickou podporu libovolným způsobem. Před voláním nebo psaním se ujistěte se, že znáte číslo své dešifrovací karty.

Telefon Skylink infolinka

595 694 310

Formulář zpětné vazby

zona.skylink.cz/web/support

Online-chat

Na jakékoliv stránce webu v pracovní době

Adresa

Satelitní televize Skylink, P.O.BOX 4,

709 00 Ostrava 9, Česká republika

Otázky týkající se ochrany osobních údajů

595 694 310

privacy@skylink.cz

Facebook Skylink

facebook.com/SkylinkCZ Skylink facebook

Twitter

twitter.com/SkylinkOfficial

Youtube

youtube.com/user/SkylinkOfficial

Plus Google

plus.google.com/+skylinkcz

Pracovní doba zákaznické podpory

Zákaznická podpora je připravena odpovědět na všechny otázky během pracovní doby:

Skylink telefon

Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30

Formulář zpětné vazby

Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30

Online-chat

Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30

Adresa

Od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00

Sobota a neděle с 8:00 do 18:00

Otázky týkající se ochrany osobních údajů

Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30

Jaké otázky zodpoví zákaznická podpora jak naladit Skylink

Nejčastějšími otázky,se kterými se zákazníci obrací na zákaznickou podporu jsou:

  1. Co znamená 100% pokrytí ČR?
  2. Jaké satelitní zařízení dostanu?
  3. Co mám dělat, když chci mít satelitní TV na jiné domácí televizi jak naladit Skylink ?
  4. Pomocí jakého zařízení a přístrojů můžu sledovat televizní pořady přes internet?
  5. Co je archiv televizních pořadů?
  6. Proč musím podepsat dvouletou smlouvu?
  7. Jaké jsou k dispozici možnosti platby?
  8. Mohu měnit programy ve vybraném balíčku Skylink jak naladit?
  9. Jaké zařízení potřebuji pro vysílání programů?
  10. Kolik budu platit za Skylink?
  11. Mohu si u vás koupit HD přijímač?
  12. Pokud nepoužívám některé programy z balíčku, můžete snízit jeho cenu?

Také se často kladou otázky týkající se frekvence retranslace programů Skylink frekvence. Tyto a další otázky lze položit zákaznické podpoře prostřednictvím kteréhokoli z výše uvedených komunikačních kanálů Skylink kontakt.

1 Comment

  1. Drahomira Strnadová

    Dobrý den. Potřebuji radu. Jak se dostanu k programu (filmu), který už proběhl?

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku