DHL

KONTAKT
☎ 900-200-123

Čím je výjimečný světový přepravce DHL, a jaké služby poskytuje DHL kontakt. Zjistěte kontakty potřebných služeb DHL telefon.

Kdy vznikl přepravce

DHL má rozsáhlou síť po celém světě, která poskytuje nákladní dopravu jakýmkoliv druhem pozemní, letecké a vodní dopravy, umožňuje samostatně sledovat pohyb nákladu DHL kontakt a být ve spojení s klientem DHL telefon.

Společnost byla založena v roce 1969 třemi Američany pro přepravu dokumentů leteckou dopravou mezi Honolulu a San Francisco. Doráželi a celnici mnohem dříve než samotný náklad. To umožňovalo jejich zákazníkům ušetřit spoustu času a vyhnout se prostojům.

Nápad vyvolat odezvu po celém světě a přepravce začal rychle rozvíjet svou síť v jiných zemích dhl cz. Dnes pracuje v 220 zemích, jeho práci podporuje asi 360 tisíc zaměstnanců. Chronologie hlavních událostí v historii společnosti vypadá takhle:

  • 1969: založení společnosti;
  • 1971: expanze na Dálný východ DHL pobočky;
  • 1972: společnost přepravila více než 500 000 zásilek;
  • 1977: doplňuje přepravu dokumentů širokým spektrem služeb;
  • 1985: založení první expresní společnosti v Číně;
  • 1998: Deutsche Post AG se stává akcionářem společnosti;
  • 2002: Deutsche Post se stává jeji plnoprávným vlastníkem;
  • 2008: Leipzig se stává leteckým centrem dopravce.
  • 2016: nejúspěšnější rok v historii společnosti.

Jaké služby poskytuje přepravce DHL kontakt

Logistická společnost nabízí různé služby a individuální řešení pro orientované na zákazníky ohledně správy a přepravy dopisů, zboží a informací. Organizace se skládá z pěti velkých dceřiných společností, které se zabývají různými druhy služeb:

  • Express – oddělení pro práci s expresním doručením dokumentů, nákladu;
  • Parcel – obyčejná doručen balíků, dokumentů;
  • Global Forwarding – vodní a letecká doprava;
  • Freight – automobilová, železniční doprava;
  • Supply Chain – koordinace řetězce dodávek.

Všechny oddělení pracují správně a sladěně, s ohledem na specifika země, v níž působí zastoupení DHL česká republika.

Mise přepravce DHL Praha

Přepravce od okamžiku svého založení až do současnosti dodržuje revoluční, nestandardní přístup ke své činnosti. Jako první se objevoval v nestabilních zemích, kde konkurenti neriskovali zahájení podnikání DHL Praha. Přitom společnost okamžitě nabízela celý spektrum služeb:

  • mezinárodní expresní přeprava;
  • letecká a vodní;
  • automobilová, železniční doprava;
  • smluvní logistika;
  • mezinárodní poštovní služby pro soukromé zákazníky.

Úkolem společnosti je nejen poskytovat výjimečný servis, ale také brát v úvahu místní specifika v organizaci řetězců dodávek.

Jak kontaktovat servisní službu společnosti DHL telefon

Přepravce má několik oddělení zaměřených na různé typy servisních služeb. Doporučuje se kontaktovat servisní oddělení, které tuto službu poskytuje:

DHL eCommerce или DHL Parcel (formulář pro zpětnou vazbu) DHL infolinka

logistics.dhl/cz-cs/home/nase-divize/zasilka/contact-parcel

DHL Express:

·     formulář pro zpětnou vazbu

(DHL kontakt);

·         horká linka (DHL telefon);

·         kontaktní číslo (DHL Czech republic);

·         e-mail.

·  dhl.cz/cs/kontaktni_centrum/kontaktovat_express

·         840 103 000;

·         220 300 111;

·         e-mail: infolinka@dhl.com

DHL Freight:

·         formulář pro zpětnou vazbu;

·         DHL kontakt telefon.

· logistics.dhl/cz-cs/home/nase-divize/nakladni-doprava

·         (+420) 239 018 222

DHL Supply Chain и Contract Logistics (formulář pro zpětnou vazbu)

logistics.dhl/cz-cs/home/nase-divize

Obecné otázky:

·        DHL Prague;

·         číslo DHL Brno;

·         formulář pro zpětnou vazbu DHL zákaznická linka

·         +420 261 198 734;

·         +420 261 198 752;

·         +420 596 270 106;

· logistics.dhl/cz-en/home/contact

Pracovní doba servisní služby DHL cz

Bez ohledu na typ oddělení, které poskytuje službu, servisní služby mají stejnou pracovní dobu. Dotazy online a prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu je možné klást nonstop. Pokud se rozhodnete položit svůj dotaz telefonicky, volejte kdykoli od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 DHL pobočky Praha.

Na jaké otázky najdete odpovědi u servisních služeb DHL pobočky

Operátory servisních služeb jsou připraveni pomoci s následujícími otázkami:

  1. Jak sledovat pohyb zásilky?
  2. Co je ID doručení a kde jej najít?
  3. Kdy se objevuje informace o zásilce?
  4. Proč se nezměnil stav zásilky?
  5. Kdy bude zásilka odeslána / doručena?
  6. Koho mám kontaktovat, pokud jsem nedostal svou zásilku?
  7. Je možné změnit adresu, den nebo čas doručení?
  8. Zásilka nebyla doručena, byla poškozena nebo něco chybí. Co se má udělat?
  9. Co znamená fakturace jiných společností?
  10. Co je křížové obchodování?
  1. Proč pojišťovat zásilku?
  1. Mám pojištění zásilky, proč ji mám vyřizovat znovu?
  2. Odesílám zboží s vysokým rizikem, může DHL Freight riziko pokrýt?
  3. Jak připravit stížnost?
  4. Zda oddělení nákladní dopravy přepravuje nebezpečné zásilky?
  5. Jak zjistit cenu zásilky?
  6. Jaká je maximální velikost a hmotnost zásilky?
  7. Zásilka má zpoždění, co mám dělat?
  8. Co je nutné k vyzvednutí zásilky?
  9. Kde získat čísla potřebná pro sledování zásilky (např. číslo zásilky / kód objednávky)?
  10. Nedostávám faktury ve formátu PDF. Co mám dělat?
  11. Faktura, kterou jsem obdržel, není správná, co mám dělat?

Zákaznická podpora společnosti DHL kontakt je připravena vyřešit jakoukoliv záležitost týkající se poskytování přepravních služeb DHL telefon.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.