T-MOBILE

INFOLINKA
☎ 900-200-123

Bezplatná T-mobile infolinka – T-mobile operator poradí v případě potíží

Zákaznická linka T-mobile: T-mobile operator poskytne nejrychlejší pomoc

T-mobile infolinka +420 800 73 73 73 nabízí pomoc svým klientům ihned. Ze zahraničí se můžete dovolat na číslo +420 603 603 603. Profesionální T-mobile operator pracuje od pondělí do pátku od 8 do 21 hodin. Tmobile infolinka o svátcích a víkendech má provozní dobu od 8 do 17 hodin.

Vznikly potíže mimo provozní dobu? T-mobile linka podpoří Vás v nouzové situaci

Přesto, že nepracujeme nonstop, v některých případech t-mobile podpora je k dispozici 24 hodin denně. Odpovíme naléhavé otázky i v noci, co nemůžou počkat, pokud:

  • chcete nahlásit poruchu
  • potřebujete nastavit roaming
  • samostatně nemůžete blokovat nebo odblokovat SIM kartu.

T-mobile infolinka: plánujte si hovor

Zákaznická linka t-mobile poskytuje funkci zpětného volání. Každý zákazník má možnost objednat svůj hovor. Pokud jste zaneprázdnění a máte den naplánovaný do poslední minuty – jděte na stránku t-mobile cz a stiskněte „Obraťte se na nás“. Napište Vaše telefonní číslo a vyberte vyhovující pro Vás den a čas. Hovor můžete naplánovat na dnešní den, zítra nebo pozítří, vybrat hodinu a dokonce minutu hovoru. Jestli že se Vám náš operator nedovolá v objednaném čase třikrát – dostanete textovou zprávu.

Chcete se poradit s odborníkem, ale nemáte možnost zavolat? T-mobile cz nabízí kontaktní formulář

Napište odborníkovi T-mobile předmět a text Vašeho dotazu do kontaktního formuláře a čekejte odpověď. Nezapomeňte zadat Vaše telefonní číslo a e-mail. Operátor Vám hned nabídne odpovědi z databáze, ale pokud tam řešení svého problému nenajdete – Vás kontaktují telefonicky nebo na e-mail. A nezapomínejte, linka t-mobile taky s radostí odpoví všechny dotazy.

Časté dotazy – vyhledejte si svojí odpověď samostatně

Rubrika „Časté dotazy“ je určená pro to, aby si každý zákazník mohl najít odpověď na svojí otázku bez pomoci odborníka T-mobile. Informace, co může být užitečná pro spotřebitele je rozdělená do témat: zařízení, vyúčtování a platby, smlouvy, T-mobile televize, Mobilní portál a aplikace a jiné. Najděte pro svůj problém řešení rychle, ve dne či v noci.

On-line spojení s odborníky

T-mobile je pro Vás i na sociálních sítích. Vyhledejte a navštívte nás na Facebook, Instagram nebo Twitter a mějte přehled o všech aktualitách a akcích. Na YouTube sledujte zajímavá videa s tipy a triky od Veroniky a novými aplikacemi nebo přehlédněte si Vaše oblíbené reklamy od T-mobile:

www.facebook.com/TMobileCZ

www.instagram.com/tmobile_cze

www.youtube.com/user/tmobilecz

twitter.com/TMobile_CZE

Technická podpora pro Vaše pohodlí

Nedaří se Vám odeslat SMS, nemůžete se připojit na internet, nevíte si rady s nastavením Vašeho smartphonu?

Přečtěte si návody, uvedené na webové stránce T-mobile a nechte si poradit s nastavením SMS a MMS zpráv, internetu, hovory a roamingem! T-mobile linka je k dispozici, když se Váš problém pomocí návodů nevyřeší.

Utvořte si vlastní účet T-mobile

Spravovat svůj účet si můžete samostatně přes službu Můj T-mobile. Přihláste se na webové stránce společnosti nebo si stáhněte aplikaci na svůj mobil. Tak budete mít přehled o svých výdajích, hlídat svůj limit, budete moci splácet své služby on-line. Hlavně, že si svůj účet můžete řídit z pohodlí domova 24 hodin denně.

T-mobile nabízí několik variant přihlášení:

  • pomocí SMS – musíte zadat Vaše telefonní číslo
  • pomocí hesla – zadejte uživatelské jméno a heslo
  • automaticky – připojte se do naší sítě a přihlaste se do Můj T-mobile.

T-mobile: spolupráce se společnostíVám bude vyhovovat

Ještě váháte, zda vybrat T-mobile? Tady máte několik zajímavostí od T-mobile:

  1. Společnost T-mobile je na trhu od roku 1996
  2. T-mobile má více 6 milionu mobilních zákazníků
  3. T-mobile poskytuje nejen mobilní síť, ale i vysokorychlostní internet a TV
  4. Podle časopisu World Finance jsme byli vyhlášení nejlepším mobilním operátorem ve východní Evropě
  5. T-mobile infolinka je k dispozici 13 hodin denně, však t-mobile operatorpracuje nonstop pro vyřešení naléhavých potřeb klientů.

4 Comments

  1. Jarmila Šromová

    Já jsem si službu uvítací melodie neobjednala, a nemůžu se dovolat vůbec nikde, zmáčknu hvězdičku a 99 a 12 minut hraje melodie a bylo to ještě před 19 hodinou, s vámi je strašná spolupráce, chci okamžitě zrušit uvítací melodii, kterou jsem si nevyžádala, kdyby to nebylo monitorované, tak byste něco slyšeli, mám chuť se odhlásit i za cenu placení poplatku. Nedá se s vámi domluvit, automat tam je pořád a o to nestojím, chci se domluvit s operátorem a je to nemožné, nejste dobrá organizace.

    Reply
  2. Jaroslav Špicner

    Potřebuji odblokovat sim kartu, zapomněl jsem pin a puk nemohu nalézt.
    Kam se mám obrátit v Praze 4, případně v Praze 1.
    Děkuji za odpověď.

    Reply
  3. pelechova

    dobry den před týdnem jsem ke smlouve od vas dostala za 50kc .mesicne na 2roky tel.HUAWEI P20 lite.je pro vnucku a nerada bych aby mela problémy po nynejsi afere cinske spolecnosti.poradte co muzu delat aby mela na VANOCE radost a ne problémy.diky HANA

    Reply
  4. Ivana Karsová

    Dobrý den,můj syn,který je vaším klientem se nyní nachází ve vazební věznici.V rámci nabídky si u vaší firmy vzal na splátky zařízení,kdy s ohledem na situaci ve které se nyní nachází nemůže dostát smluvním podmínkám.Další problém nastal v tom,že soud rozhodl o propadnutí majetku mého syna a tím mu byly zabaveny i zařízení,které dle mého úsudku patří vaší firmě,jelikož nejsou řádně splaceny.Věřím,že s touto situací jste se již setkali a budete mi schopni poradit jak dále postupovat.
    Děkuji za odpověď.

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.