O2 INFOLINKA

☎ 900-200-123
Zákaznická linka O2

O2 infolinka je k dispozici všem klientům. O2 operátor s radostí poskytne podporu

Telefónica O2 – spolehlivý telekomunikační partner

Společnost Telefónica O2 vznikla ještě v roce 2006 po přejmenování Českého Telecomu. O2 Czech Republic je mobilním operátorem, který nabízí klientům široké spektrum služeb:

  • mobilní síť
  • pevné linky
  • vysokorychlostní mobilní internet
  • internetové televizní vysílání
  • O2 cestovní pojištění.

Pro pohodlí zákazníků pracuje O2 infolinka, na které O2 operátor poradí a pomůže se všemi problémy klientů.

O2 operátor poradí v nouzi – zákaznická linka O2 je k službám klientů

Vždy je zákazníkům k dispozici O2 linka 800 02 02 02. Konzultant O2 rychle dá odpovědi na všechny otázky, které klienta zajímají nebo pomůže odstranit o2 poruchy. Zákaznická linka O2 nabízí podporu klientům na území celé České Republiky od pondělí do neděle od 7 do 23 hodin.

O2 infolinka nabízí pomoc zákazníkům v zahraničí

Pro zákazníky, kteří se nachází v zahraničí, ale potřebují dostat odbornou radu nebo pomoci s nastavením telefonu je speciálně určená O2 zákaznická linka +420 720 720 720. Tato o2 podpora je k službám zákazníků každý den od 7 do 23 hodin.

O2 linka: využijte hlasové menu

Společnost o2 také nabízí ještě jeden kontakt o2 – hlasové menu:

  • Pokud zvolíte 1 – vyzískáte informaci o fakturách, platbách a vyúčtování.
  • Jestli chcete, aby specialista O2 pomohl Vám s nastavením stávajících služeb a roamingu – vyberte tlačítko 2.
  • Knoflík 3 je slouží pro zřízení nové služby.
  • Pokud zvolíte 4 – vám poradí s nastavením zařízení a poruchami.
  • Stisknutím tlačítka 6 získáte informaci o své kartě a dobíjení kreditu.

Abyste mohli rychle a lehce využít hlasové menu, dodržujte se níže uvedených pokynů:

  1. Zatelefonujte na číslo 800020202.
  2. Zvolte téma, kterého se týká vaše otázka.
  3. Obdržte odbornou pomoc pro řešení svých potíží.
  4. Užívejte si služby se společností O2.

Hlasové menu dává možnost samostatně nastavit mobilní telefon, pevnou linku, ADSL internet nebo O2TV.

Máte technické problémy? O2 podpora je k dispozici nonstop

Pokud u vás vznikly některé z níže uvedených potíží a chcete je vyřešit on-line – využijte službu on-line řešení problémů :

  • s voláním z pevné linky
  • s voláním z mobilu
  • s pevným či mobilním internetem
  • s bezdrátovým internetem
  • s SMS, MMS zprávami
  • s O2TV.

Najděte řešení v navrhovaných článcích nebo nahlaste svojí poruchu.

Šikovný pomocník O2 Guru

O2 guru je on-line asistent, který vám pomůže na fóru. Navíc O2 Guru nabízí videa, ve kterých specialisté v přístupné formě informují o zajímavých a užitečných vlastnostech vašich smartphonů, modemů, televize a internetu. Zde najdete tipy a vychytávky, revoluční novinky a trendy pro svoje gadgety.

Šikovní a zkušení asistenti pracují pro Vás od 8.00 až do 22.00 od pondělí do pátku, a od 12.00 do 20.00 o víkendu.

O2 Guru pomůžou Vám i na sociálních sítích:

Zajímá vás služba O2 chat?

Každý klient může vyhledat informaci, která ho zajímá nejen prostřednictvím volání na O2 zákaznickou linku, ale i pomocí služby O2 online chat. Je to ještě jeden způsob pro komunikaci s odborníkem, kdy se zákazník může poradit on-line ihned. Využívá se technologie standardního chatu. Konzultanti jsou připraveni pomoci zákazníkům každý den od 8 do 22 hodin.

Jestli tuto službu chcete využít – zavítejte na stránku www.o2.cz a v menu vyberte O2 technická podpora. Po kliknutí na tlačítko Otevřít chat uvidíte okno. Popište váš problém a nezapomeňte napsat všechny podrobnosti pro ušetření času. Možná, že O2 operátor bude požadovat od vás dodatečnou informaci, aby vám mohl plně poradit.

O2 Fórum

Jestli rádi komunikujete na on-line fórech a diskutujete s ostatními uživateli – O2 forum je přesně pro vás! Na fóru existuje hodně témat pro debaty s jinými klienty a vzájemnou pomoc. Pro pohodlí uživatelů jsou témata rozdělena do kategorií. Vyberte téma, které nejlépe odpovídá vašemu dotazu. Pokud se vaše otázka nenajde v navrhovaných tématech, můžete začít vlastní diskuzi. Vaše dotazy zodpoví Fórumátoři a O2 Guru (on-line O2 operátor). Fórum je k dispozici uživatelům 24 hodin denně 7 dní v týdnu, což je velkou výhodou pro klienty, kteří se setkali s problémem v noci, kdy O2 infolinka nepracuje.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.