GLS

KONTAKT
☎ 900-200-123

Jak se v České republice objevila pobočka vedoucího poštovního agenta GLS cz Zjistěte, jaké služby poskytuje společnost a jak ji kontaktovat GLS kontakt

Jak vznikla společnost GLS CZ

GLS cz — český zástupce evropského poštovního agenta GLS, který se vyznačuje vysokou kvalitou poskytovaných služeb, orientovaným na klienty servisem a pozornou zákaznickou podporou GLS kontact.

Hlavní kancelář General Logistics Systems B.V. se nachází v Amsterdamu, ale společnost patří britské logistické společnosti. V roce 1999 koupila holandskou poštovní společnost German Parcel Paket-Logistik GmbH a přetvořila ji na nového přepravce. Britům se podařilo rozjet byznys a společnost se stala lídrem na trhu poštovních služeb v Evropě.

Hlavní rozvojovou strategií společnosti se stalo její expanze na evropskou část kontinentu GLS Brno. Každý rok se v sousedních zemích otevíraly nové pobočky, které se vždy vyznačovaly kvalitou poskytovaných služeb a záviděníhodnou stabilitou. Dnes má pobočky v osmi amerických státech a 41 evropské zemí GLS česká republika. Každoročně vyřídí přibližně 508 zásilek a doručí je více než 270 tisícům zákazníků.

Jaké služby nabízí společnost GLS Czech

Dopravce nabízí dva druhy doručení zásilek :

  1. Express. Na území České republiky GLS Ostrava Expresní zásilky se doručují do 12:00 následujícího pracovního dne. V rámci této služby malé nebo křehké zásilky se mohou doručovat prostřednictvím služby Express Small Parcel. Dodatečně je možné objednat oznámení před doručením.
  2. Obyčejný. Do centrálních oblastí České republiky zásilky jsou doručovány do 24 hodin, do vzdálenějších – do 48 hodin. Doručení do zemí Evropy hraničících s Českou republikou vyžaduje 24-96 hodin, do ostatních – 72-120 hodin. Zásilka se doručuje během pracovní doby od pondělí do pátku. Pokud zásilka není pojištěná společnost je připravena odškodnit až 6000 Kč za jednotku. Pro hodnotné zásilky je k dispozici dodatečné pojištění.

Společnost také nabízí řadu dodatečných služeb, díky nimž je doručení zásilky pro klienta pohodlnější (oznámení přes SMS, e-mail, doručení ke dveřím apod.). GLS Czech může poskytovat jak jeden druh služby, tak i několik současně pro jednu objednávku. V každém případě potřeby zákazníka mají přednost.

Jaké zásady dodržuje společnost

Jako orientační bod jsou pro společnost následující zásady:

  1. Spolehlivost. Klienti poštovního agenta si mohou být jisti, že zásilka dorazí včas.
  2. Bezpečnost. Aby zásilka dorazila nepoškozená a v neporušeném stavu, v každé fázi přepravy se neustále sleduje kvalita poskytovaných služeb.
  3. Transparentnost. Pohyb i té nejmenší zásilky se sleduje moderními IT systémy.
  4. Flexibilita. Systém služeb se snadno přizpůsobuje potřebám každého klienta.
  5. Odpovědnost co se týče životního prostředí a společnosti.

Poštovní agentura má následující cíle:

  • Neustále zlepšovat kvalitu služeb.
  • Přizpůsobit služby požadavkům zákazníků.
  • Zlepšovat efektivitu sítě poboček a jejich operačních systémů.
  • Zavádět nové informační technologií, bezpečnostní systémy.
  • Aktivně chránit životní prostředí.
  • Respektovat rozdíly mezi zaměstnanci, poskytovat příležitosti ke zvýšení jejich kvalifikace.
  • Poskytovat pracovní příležitosti a slušný úroveň odměňování.
  • Dodržovat obchodní normy.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu GLS kontact

Zvolte jakýkoli pohodlný pro Vás způsob pro kontaktování zákaznického servisu. Ale nejprve se ujistěte, že máte číslo zásilky nebo oznámení o odeslání. To zjednoduší řešení vaši otázky.

Telefon GLS telefon

+420 567 771 111

Formulář zpětné vazby GLS online

gls-group.eu/CZ/gls-kontakt GLS infolinka

Pošta GLS connect

General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Průmyslová 5619/1

586 01 Jihlava

Česká republika

Pracovní doba zákaznické podpory GLS telefon

Zákaznický servis je k dispozici telefonicky a prostřednictvím zpětné vazby od pondělí do pátku vždy od 7:00 do 18:00. Vždy můžete kontaktovat osobního manažera na telefonním čísle uvedeném v oznámení.

Jaké otázky řeší zákaznický servis GLS sledování

Než zavoláte servisní službu, doporučujeme vyhledat odpověď na vaši otázku na webových stránkách. V části “Nejčastější dotazy” naleznete odpovědi na následující otázky zákazníků:

  1. Kdy má dorazit zásilka GLS plzeň?
  2. Jak mohu zjistit, kde se nachází má zásilka v tuto chvíli?
  3. Co se stane, když ve chvíli doručení nebudu na místě?
  4. Jak obdržet zásilku, pokud musím často opouštět místo určené pro doručení?
  5. Může mou zásilku obdržet soused?
  6. Můžu pověřit někoho jiného, aby vyzvedl zásilku?
  7. Jak dlouho obvykle doručujete zásilku?
  8. Jak spravujete získané osobní údaje zákazníků?
  9. Jaké jsou podmínky mezinárodní přepravy?
  10. Zásilku jaké velikosti mohu poslat?
  11. Jaká he maximální váha zásilky?
  12. Jak vypočítat cenu přepravy?
  13. Co mám dělat, když chci poslat velkou zásilku?
  14. Co je přepravovat zakázáno?
  15. Mohu sledovat pohyb zásilky v reálném čase GLSsledování?

Zástupci společnosti GLS cz jsou připraveni odpovědět také na další dotazy související s její činností. Zvolte jakýkoli vhodný komunikační kanál GLS kontakt, klaďte otázky a dávejte zpětnou vazbu o poskytovaných službách.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku