České dráhy

KONTAKT
☎ 900-200-123

České dráhy kontakt: adresa, telefonní číslo a informace České dráhy v sociálních sítích

Obecné informace České dráhy

Tato mladá společnost byla založena v roce 2003, ale už v roce 2008 přepravila více než 175,2 milionu cestujících. Společnost využívá elektronickou formu nákupu jízdenek, ČD eShop. Najdete zde informace České dráhy a na webových stránkách – číslo horké linky a České dráhy kontakt v sociálních sítích.

V roce 2017 obrat společnosti činil již 33,969 miliardy Kč a počet zaměstnanců – 23,542. Čistý zisk za stejný rok dosáhl 984 milionů korun.

Železniční tratě společnosti směřují do 4 zemí: Slovensko, Německo, Rakousko a Polsko. Šířka železničního kolejnice – 1435 milimetrů.

Jaké služby poskytuje společnost?

Využijte 1 z 9 služeb společnosti:

  • Prodej jízdenek na vlak.
  • Služby na nádraží (parkoviště, úschovna zavazadel, čekárny, bufety, kavárny a tak dále).
  • Pronájem speciálních nákladních prostor pro jízdní kola a domácí zvířata.
  • Dětské kočárky k pronájmu.
  • Úschovny pro dokumenty, peněz a cenných papírů ve vagonu.
  • Pronájem sportovního vybavení (brusle, lyže atd.).
  • Prodej autobusových jízdenek.
  • Přeprava automobilů.
  • Ložní prádlo, občerstvení, minibary s nápoji, tři jídla denně v restauračním vagonu

Společnost nabízí několik typů jízdenek pro:

  • turisty;
  • žáky a studenty;
  • děti;
  • stálé zákazníky, kteří často cestují;
  • služební cesty;
  • lidé, kteří zřídka cestují vlakem;
  • pro cestování a služební cesty do zahraničí.

Podrobné informace o typech jízdenek Českých drahnaleznete zde: cd.cz/typy-jizdenek/default

Proč Češi volí ČD

Máte 8 důvodů proč zvolit tuto společnost:

  • Spoje do Německa, Maďarska, Polska, Rakouska, Slovenska a dalších evropských zemí. A to vše – v jedné společnosti.
  • Slevy a akční nabídky. Například od 1. září platí sleva 25% na všechny spoje pro studenty, žáky a důchodce.
  • Můžete si koupit jízdenku on-line a nestát ve frontě.
  • Volíte si místo v vagonu, znáte cenu jízdenky včetně / bez povlečení, čaje a občerstvení předem.
  • Pohodlné vysokorychlostní vlaky InterCity, EuroCity, SuperCity, které zrychlují na 300 km/h a rychle vás dovezou do cíle.
  • Na webových stránkách ČD jsou k dispozici veškeré informace o jízdním řádu a cenách služeb.
  • Infolinka Českých dráhy funguje 24/7, takže můžete požádat o pomoc kdykoli, a to i o svátcích.
  • Kromě jízdenek – dalších 8 dodatečných služeb (viz výše).

Jak kontaktovat: České dráhy kontakt v sociálních sítích, adresa a číslo horké Infolinka Českých dráhy

Kontaktujte společnost jakýmkoliv způsobem:

Pracovní doba horké linky a informační tabule ČD

U České dráhy jízdenky online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Službu eShop můžete také používat 24 hodin denně na oficiálních webových stránkách společnosti. Na této stránce najdete jízdní řád všech vlaků na zvolené trase pro daný den.

Na co se ptají zákazníci

Tady jsou 25 nejčastěji kladených otázek, které vám pomohou zformulovat vlastní otázku na zákaznickou podporu:

  • Kdy mohu zavolat na horkou infolinka České dráhy?
  • Kdy se mohu dozvědět o zrušení spoje?
  • Co je to objížďka? Kdy se používá? Odráží se objížďka na ceně jízdenek?
  • Mohu si koupit jízdenku na vašich webových stránkách online, abych nemusel stát ve frontě?
  • Co jsou ND a NAD?
  • Co je podle vás zásah vyšší moci?
  • Mohu získat slevu na jízdenky, pokud používám vaše služby po dobu 4 let?
  • Nevidím zelenou tabuli “Koupit jízdenku” v mém účtu na webových stránkách. Proč?
  • Kde najdu informační tabuli ČD na vašich webových stránkách?
  • Platba proběhla úspěšná, ale neobdržel jsem jízdenku. Koho mám kontaktovat v tomto případě?
  • Jak mohu koupit jízdenku co nejrychleji?
  • Uvádí se na webových stránkách ČD jízdní řádyzpoždění spojů?
  • Mohu zaplatit jízdenku prostřednictvím e-peněženky?
  • Objednal jsem si jízdenku, ale platba probíhá velmi pomalu, stránky zamrzají. Co se děje?
  • Kdy pojede nejbližší vlak do Olomouce? Spěchám
  • Je možné vykoupit místo ve vlaku, pokud jeden z cestujících vrátil jízdenku?
  • Co je RAILPLUS?
  • Nemůžu jet. Jak mohu vrátil jízdenku a je to vůbec možné? Kolik ztratím při vracení jízdenky?
  • Kdy je k dispozici online zákaznická podpora ČD info?
  • Mohu si zakoupit zpáteční jízdenku z Krakova bez přestupu v Budapešti?
  • Mohu ukázat svůj e-lístek na smartphonu a netisknout ho?
  • Do jakého věku mohou děti cestovat vlakem zdarma?
  • Kde na vašich webových stránkách je informace o pracovních nabídkách v Českých drahách?
  • České dráhy kontakt stále aktuální?
  • Platí sleva na cestu do Budapešti pouze u některých vlaků?

Položte své dotazy na horké lince Českých drah: +420 221 111 122.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.