Čím je výjimečná velká pojišťovna České republiky OZP Praha. Zjistěte, jaké základní a dodatečné služby poskytuje společnost a jak ji kontaktovat OZP kontakt

Jaké místo zaujímá na trhu pojišťovna OZP Praha?

Česká zdravotní pojišťovna OZP Praha, se sídlem v Praze, je největší na místním trhu díky široké nabídce poskytovaných služeb a vysoce organizovanému systému podpory zákazníků OZP kontakt.

Původně se společnost specializovala především na povinném zdravotním pojištění pro zaměstnance bank, pojišťoven, stavebních společností oborová zdravotní pojišťovna. Časem však začala nabízet služby pro všechny obyvatele České republiky, včetně cizinců.

Existuje několik způsobů, jak se pojistit u společnosti:

Po vyřízení pojištění občané ČR OZP Brno dostávají modrou plastovou kartu, zaměstnaní cizince bez trvalého pobytu – zelenou, nezaměstnaní cizinci bez trvalého pobytu – zelenou papírovou kartu.

Jaké služby nabízí společnost OZP pobočky

Kromě povinného zdravotního pojištění společnost nabízí řadu souvisejících služeb. Mezi ně patří:

Odpovědnost společnosti za spravování osobních údajů zákazníků OZP infolinka

Během své činnosti společnost získává přístup k osobním údajům velkého počtu zákazníků OZP Liberec. Aby neporušovat  zákon a přesvědčit zákazníky, že jejich osobní údaje jsou používány poctivě, společnost oznámila řadu zásad, které dodržuje při své práci:

V každém případě se každý typ osobních údajů zpracovává pouze na základě osobního souhlasu každého zákazníka.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu OZP kontakt

Zákazníky mají k dispozici řadu komunikačních kanálů pro kontaktování zástupců společnosti OZP Plzeň. Mezi ně patří:

Telefon

261105555

OZP Health Assistant

261 105 205

Poradenství

844 111 000

Formulář zpětné vazby OZP infolinka

portal.ozp.cz

Online objednávka návštěvy  OZP online

ozp.cz/objednavky

E-mail OZPkontakty

proneslysici@ozp.cz OZP adresa

asozp@ozp.cz (pro registrované uživatele)

Pracovní doba zákaznické podpory OZP kontakty

Registrovaní uživatelé mohou používat možnosti Vitakart Online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Stejnou pracovní dobu má také telefonní konzultační služba.

Na telefonním čísle, určeném pro otázky týkající se poskytování služeb společností, pracují operátoři v pracovní dny od 8:00 do 18:00.

Jaké otázky řeší zákaznická podpora

Na webových stránkách společnosti ve zvláštní sekci najdete odpověď na základní otázky, které zákazníci obvykle kladou. Mezi ně patří:

  1. Kdy a za jakých podmínek se mohu pojistit?
  2. Jaké je měsíční pojistné?
  3. Jak semohu pojistit, jestli nejsem zaměstnán a nemám možnost platit daně?
  4. Může mě lékař odmítnout?
  5. Co mám dělat, když mi nevyhovuje ošetřující lékař?
  6. Bude OZP hradit pojištění, pokud se pro zdravotní péči obrátím na instituci, která s ní nespolupracuje?
  7. Do jaké míry a za jakých podmínek zdravotní pojišťovna hradí dopravní náklady?
  8. Zahrnuje pojištění také SPA-péči?
  9. Mohu si samostatně zvolit ošetřujícího lékaře?
  10. Zda můj OZP hradí alespoň část stomatologických procedur, pokud se obracím na instituce, která nemá smlouvu se společností?
  11. Jaké zubní prostředky hradí pojišťovna?
  12. Jaké stomatologické procedury jsou standardní, a proto se plně hradí zdravotním pojištěním?
  13. Kde se mohu dozvědět o standardních poplatcích pro stomatologickou péči?
  14. Zda hradí společnost instalaci implantátů, sponek, odstranění zubního kamene, injekční anestézii, další dodatečné stomatologické procedury?
  15. Za jakých podmínek je možné používat preventivní programy?
  16. Kdy je možné požádat o preventivní programy?

Pokud klient společnosti OZP Praha nenachází odpověď na svou otázku, vždy může telefonovat a obrátit se na operátora telefonické zákaznické podpory OZP

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku