OZP

KONTAKT
☎ 900-200-123

Čím je výjimečná velká pojišťovna České republiky OZP Praha. Zjistěte, jaké základní a dodatečné služby poskytuje společnost a jak ji kontaktovat OZP kontakt

Jaké místo zaujímá na trhu pojišťovna OZP Praha?

Česká zdravotní pojišťovna OZP Praha, se sídlem v Praze, je největší na místním trhu díky široké nabídce poskytovaných služeb a vysoce organizovanému systému podpory zákazníků OZP kontakt.

Původně se společnost specializovala především na povinném zdravotním pojištění pro zaměstnance bank, pojišťoven, stavebních společností oborová zdravotní pojišťovna. Časem však začala nabízet služby pro všechny obyvatele České republiky, včetně cizinců.

Existuje několik způsobů, jak se pojistit u společnosti:

  • vyplnit a odeslat formulář online OZP Ostrava;
  • kontaktovat poradce v nejbližší pobočce společnosti;
  • vytisknout a vyplnit formulář a poté jej poslat poštou do kanceláře společnosti.

Po vyřízení pojištění občané ČR OZP Brno dostávají modrou plastovou kartu, zaměstnaní cizince bez trvalého pobytu – zelenou, nezaměstnaní cizinci bez trvalého pobytu – zelenou papírovou kartu.

Jaké služby nabízí společnost OZP pobočky

Kromě povinného zdravotního pojištění společnost nabízí řadu souvisejících služeb. Mezi ně patří:

  • Vitakart Online – možnost se objednat online ke kterémukoli lékaři. Seznam lékařů je k dispozici na webových stránkách.
  • OZP Health Assistant – asistenční služba je k dispozici pojištěným a zaregistrovaným v Vitakart Online. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu kvalifikovaný lékař je připraven poradit v otázkách zdravotních problémů zdarma.
  • Poskytnutí seznamu léků, příbalových informací a cen.
  • Lázeňská léčba a rehabilitace.
  • Lázeňská léčba dětí v Chorvatsku.
  • Informace o všech poplatcích a příplatcích v oblasti zdravotní péče.
  • Preventivní opatření pro různé kategorie občanů (matky a novorozence, mládež, lidé, kteří chtějí přestat kouřit).
  • Oddělení pro zákazníky s vadami sluchu OZP pobočky.
  • Charita (pomoc novorozencům, pacientům s rakovinou).

Odpovědnost společnosti za spravování osobních údajů zákazníků OZP infolinka

Během své činnosti společnost získává přístup k osobním údajům velkého počtu zákazníků OZP Liberec. Aby neporušovat  zákon a přesvědčit zákazníky, že jejich osobní údaje jsou používány poctivě, společnost oznámila řadu zásad, které dodržuje při své práci:

  • všechny poskytnuté společnosti informace jsou zpracovávány poctivě, v souladu se zákonem a s maximální transparentností;
  • informace jsou shromažďovány výhradně pro konkrétní účely a používají se pouze pro ně;
  • údaje jsou používány striktně pro účely a v míře nezbytné pro plnění konkrétního úkolu;
  • údaje jsou periodicky aktualizovány, aby informace neztratily svou aktuálnost;
  • údaje jsou uloženy ve formě, která umožňuje rychle najít jen konkrétní informace;
  • společnost se zavazuje používat speciální ochranné prostředky proti neoprávněnému přístupu a kopírování osobních údajů zákazníků.

V každém případě se každý typ osobních údajů zpracovává pouze na základě osobního souhlasu každého zákazníka.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu OZP kontakt

Zákazníky mají k dispozici řadu komunikačních kanálů pro kontaktování zástupců společnosti OZP Plzeň. Mezi ně patří:

Telefon

261105555

OZP Health Assistant

261 105 205

Poradenství

844 111 000

Formulář zpětné vazby OZP infolinka

portal.ozp.cz

Online objednávka návštěvy  OZP online

ozp.cz/objednavky

E-mail OZPkontakty

proneslysici@ozp.cz OZP adresa

asozp@ozp.cz (pro registrované uživatele)

Pracovní doba zákaznické podpory OZP kontakty

Registrovaní uživatelé mohou používat možnosti Vitakart Online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Stejnou pracovní dobu má také telefonní konzultační služba.

Na telefonním čísle, určeném pro otázky týkající se poskytování služeb společností, pracují operátoři v pracovní dny od 8:00 do 18:00.

Jaké otázky řeší zákaznická podpora

Na webových stránkách společnosti ve zvláštní sekci najdete odpověď na základní otázky, které zákazníci obvykle kladou. Mezi ně patří:

  1. Kdy a za jakých podmínek se mohu pojistit?
  2. Jaké je měsíční pojistné?
  3. Jak semohu pojistit, jestli nejsem zaměstnán a nemám možnost platit daně?
  4. Může mě lékař odmítnout?
  5. Co mám dělat, když mi nevyhovuje ošetřující lékař?
  6. Bude OZP hradit pojištění, pokud se pro zdravotní péči obrátím na instituci, která s ní nespolupracuje?
  7. Do jaké míry a za jakých podmínek zdravotní pojišťovna hradí dopravní náklady?
  8. Zahrnuje pojištění také SPA-péči?
  9. Mohu si samostatně zvolit ošetřujícího lékaře?
  10. Zda můj OZP hradí alespoň část stomatologických procedur, pokud se obracím na instituce, která nemá smlouvu se společností?
  11. Jaké zubní prostředky hradí pojišťovna?
  12. Jaké stomatologické procedury jsou standardní, a proto se plně hradí zdravotním pojištěním?
  13. Kde se mohu dozvědět o standardních poplatcích pro stomatologickou péči?
  14. Zda hradí společnost instalaci implantátů, sponek, odstranění zubního kamene, injekční anestézii, další dodatečné stomatologické procedury?
  15. Za jakých podmínek je možné používat preventivní programy?
  16. Kdy je možné požádat o preventivní programy?

Pokud klient společnosti OZP Praha nenachází odpověď na svou otázku, vždy může telefonovat a obrátit se na operátora telefonické zákaznické podpory OZP

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku