Booking kontakt: webové stránky, stránky v sociálních sítích a číslo horké linky Booking Praha

Historie a úspěchy servisu

Tento rezervační hotelový servis byl vytvořen v roce 1996 v Amsterdamu (Nizozemsko). Po 9 letech online zdroj koupila společnost The Priceline Group (USA) za 133 milionů dolarů. Webové stránky společnosti jsou přeloženy do 43 jazyků, obsahují více než 1 745 000 hotelů, apartmánů, restaurací, letišť a dalších objektů nacházejících se ve 230 zemích (údaje za prvních 6 měsíců roku 2018). V tomto článku najdete všechny Booking kontakt, včetně oficiálních stránek v sociálních sítích a telefonní číslo Booking Praha.

V roce 2012 servis získal hodnocení 2012 Independent Travel Website Ratings od společnosti J.D. Power and Associates.

K dnešnímu dni společnost má 17 000 zaměstnanců v 198 městech (70 zemí světa). Každý den zákazníci vyřizují v průměru 1 550 000 žádostí o rezervaci apartmánů, pokojů v hotelech. Někteří turisté rezervují pokoje prostřednictvím mobilní aplikace, která je k dispozici ve 40 jazycích.

Jaké služby nabízí tento internetový zdroj  

Na oficiálních webových stránkách najdete 9 služeb:

  • Rezervace hotelových pokojů, hostelech, penthausech, penzionech a rekreačních střediscích.
  • Rezervace letenek.
  • Pronájem bytů a pokojů krátkodobě nebo dlouhodobě.
  • Objednávka taxi (transfer do/z letiště do hotelu, doprava po městě).
  • Pronájem aut.
  • Pronájem vily, domků, soukromých domů.
  • Vyhledávání pokojů v ubytovnách.
  • Rezervace lůžek a snídaní (krátkodobě).
  • Rezervace stolů v restauracích, kavárnách a barech.

Výhody servisu Booking Praha

Pokud se rozhodnete využít služby servisu, získáte 5 výhod:

  • 9 druhů služeb na jednom webu. Za pouhých 5 minut si můžete koupit letenky, objednat taxi z letiště do hotelu, rezervovat hotelový pokoj, rezervovat stůl v restauraci a pronajmout auto pro dopravu po městě i mimo něj.
  • Všechny druhy služeb pro turisty jsou zdarma (za reklamu svých služeb platí pouze majitelé hotelů nebo vozových parků).
  • Můžete umístit informace o vašem hotelu, bytě nebo soukromém domě, abyste získali více zákazníků z celého světa a více zisků.
  • 1 745 254 objektů ve 230 zemích světa – na jedněch webových stránkách.
  • Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Booking Praha kontakt naleznete v další části.

Booking kontakt: webové stránky, oficiální stránky v sociálních sítích a Booking infolinka

Shromáždili jsme veškeré kontakt Booking na jednom místě! Kontaktujte servis libovolným způsobem:

  • Booking kontakt telefon: +420 221 475 700
  • Fax: +420 221 475 799
  • Booking infolinka: 239 018 307
  • Kontakty (oficiální webové stránky): booking.com  Booking com kontakt
  • Poštovní adresa: Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam
  • Odkaz na osobní účet: secure.booking.com/myreservations

Pracovní doba zákaznické služby

Horká linka 239 018 307 pracuje v režimu 24/7.

Jaké otázky kladou zákazníci když volají na Booking telefon

Shromáždili jsme 25 nejčastěji kladených otázek zákazníků, když volají podporu. Pomohou vám zformulovat vlastní dotaz:

  • Mohu v budoucnu aktualizovat své osobní údaje, které jsem uvedl při registraci?
  • Fotky jaké velikosti a rozlišení musím nahrát na svůj osobní účet?
  • Kdy budou zveřejněny údaje o mém hotelu?
  • Kdy budou zveřejněny na webu mé osobní údaje?
  • Na vašich stránkách probíhají technické prací. Jak dlouho budou trvat?
  • Zarezervoval jsem hotelový pokoj, ale pak mě zavolali a řekli, že volná místa nejsou. Co mám dělat?
  • Prosím, řekněte mi telefon Booking Brno.
  • Kdy dostanu potvrzení mé rezervace?
  • Musím platit poplatek, když vyřizují rezervaci v hotelu?
  • Musím nějak potvrdit rezervaci hotelových pokojů prostřednictvím svého e-mailu?
  • Jaká je pracovní doba Booking infolinka?
  • Jak pochopím, že moje rezervace je stále platná?
  • Jak dlouho bude můj účet aktivní, pokud přestanu používat služby webových stránek?
  • Musím dodatečně zavolat do hotelu, pokud jsem již rezervoval pokoj prostřednictvím vašich webových stránek?
  • Jak mohu uhradit naléhavou rezervaci?
  • Co mám dělat, když jsem si rozmyslel ubytování do hotelu?
  • Jak zrušit rezervaci?
  • Jak dlouho před ubytováním můžu zrušit rezervaci, pokud si cestu rozmyslím?
  • Mohu změnit datum rezervace?
  • Jak zaregistrovat vlastní hotel na vašich webových stránkách?
  • Zapomněl jsem heslo osobního účtu. Jak ho můžu změnit?
  • Řekněte, prosím, Booking cz kontakt v sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram).
  • Jak dlouho předem je potřeba rezervovat pokoj kategorie lux v hotelu Sheraton Prague Charles Square Hotel?
  • Řekněte, prosím, zda funguje rezervační služba Booking Praha 31. prosince?
  • Řekněte, prosím, Booking kontakt v LinkedIn.

Zavolejte zákaznické oddělení na číslo Booking telefon +420 221 475 700 a položte své dotazy.

4 Comments

  1. Lukas Poncar

    ahoj potřebuji poradit

    Reply
  2. Věra Bendásková

    Dobrý den, jakým způsobem si mohu zřídit osobní účet k zaplacení objednaného hotelu?
    Děkuji V. Bendásková

    Reply
  3. René Kovář

    Dobrý den, prosím o informaci k rezervaci č. 3812.303.039. Tuto rezervaci jsme museli z důvodu pozitivního testu na COVID zrušit. Částka nám však již byla ztržena z účtu. Ubytovatel akceptuje zrušení bez storno poplatku. Prosím, jak a kdy bude částka vrácena na náš účet. Děkuji za informaci. René Kovář

    Reply
  4. Martina

    Dobrý deň;

    Mám rezerváciu na vyse 3500€ Na jeden vikend v hoteli IRIS EDEN v Prahe. Malo tam byt ubytovaných cez 60 zahraničných hostí, no kvoli corone sa to minuly rok zrušilo, klienti neprileteli, lebo su z Mexika.
    Situácia sa stale zhoršuje, a ak aj niekedy pridu,neviem vobec kedy, ta institucia, ktora nam ich poslala (je to jedina institucia s ktorou spolupracujeme, Cize nikoho ineho nemozme do Prahy v takom veľkom počte vziať a ubytovať), nam dala podmienku, že ak niekedy studenti pridu, nesmú vycestovať mimo Slovenska, nasa skola je v Brtislave, z bezpečnostných dovodov a aby si nemuseli robit tolko pcr testov.
    takze ich tam nemame uz kedy ubytovať. Kym sa Corona neporazí a nezmizne zo sveta, a nebudeme si musiet robit pcr testy. Verim, že rozumiete, že ide o vysokánsku sumu.

    Chcem sa spytat, ci mam právo a akou formou vymáhať od hotela tie peniaze?

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku