Čím se liší česká pobočka poštovní služby DPDgroup moje DPD. Dozvěďte se, jak kontaktovat zákaznický servis DPD kontakt

Jak vznikla společnost DPD CZ

Česká společnost DPD CZ, která je dceřinou společností evropské poštovní služby, zachovává jeji přístup k poskytování služeb: poskytuje je komplexně moje DPD, nabízí dodatečné služby, udržuje blízký kontakt s klientem DPD kontakt.

Společnost DPD vznikla v roce 1976 v Německu, kde vsadila na aktivní expanzi do evropských zemí a stálý nárůst počtů poboček v každé zemi. Dnes je na druhém místě v Evropě a doručuje více než 4 miliony zásilek denně. Její síť zahrnuje 830 zastoupení DPD Praha ve více než 40 zemích světa. DPDgroup, kromě poštovní společnosti DPD, zahrnuje také Chronopost, SEUR, Interlink Express.

Na českém trhu se společnost objevila v roce 1994. Na počátku roku 2017 v zemi pracovalo 650 kurýrů a 330 zaměstnanců DPD kariera. Poštovní služba doručuje zásilky jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Centrální pobočka v České republice se nachází v Praze, také má dalších 13 krajských poboček.

Jaké služby poskytuje společnost moje DPD

Společnost poskytuje jak typické poštovní služby, tak řadu dodatečných, které pomáhají vyřešit řadu dalších klientských úkonů:

  1. Řešení pro online obchody. Poštovní služba spolupracuje s internetovými obchody a organizuje dodávky koupeného zboží zákazníkům.
  2. Klasické služby. Doručení zásilek od soukromého klienta soukromému klientovi, od společnosti zákazníkovi, mezi společnostmi – poštovní služba snadno řeší tyto úkony.
  3. Expresní služby. Rychlé doručení jakýchkoli zásilek v přesně domluvené lhůtě.
  4. Dodatečné služby. Společnost nabízí řadu dodatečných služeb, které usnadňují odeslání a obdržení zásilek. Každý zákazník může vypočítat cenu služby na online kalkulačce, protože společnost nenabízí pevný tarif, ale přistupuje k jednotlivým objednávkám individuálně. Pro každý druh nákladu se nabízí možnost zvolení speciální dopravy, zajištění pojištění a způsob platby.

Jako dodatečné služby pro společnosti se nabízí možnost umístění inzercí v mobilní aplikaci poštovní služby DPD reklamace. Můžete zveřejnit logo, reklamní obrázky nebo umístit mini-průzkum mezi zákazníky pro zjištění názoru na značku.

Výhody společnosti DPD kurýr

Společnost má několik výhod oproti jiným evropským poštovním službám. Mezi ně patří:

  1. Záruka jediného standardu služeb jak na území České republiky DPD Ostrava, tak i v zahraničí.
  2. Znalost a porozumění zahraničních trhů a místních zvyklosti každé země.
  3. Úspěšné doručení z prvního pokusu v 99% případů.
  4. Péče o klienta, poskytnutí mu vyčerpávající informace a odborné pomoci.
  5. Možnost klienta samostatně zvolit podmínky doručení.
  6. Poskytnutí zákazníkům možností volby mezi silnicí, vzdušní a železniční dopravou.
  7. Nepřetržitá kontrola kvality poskytovaných služeb, shromažďování reakce zákazníků za účelem včasného odhalení a reakce na případné změny kvality.
  8. Péče o životní prostředí. Všechny vozy, které jsou zapojeny do práce společnosti, jsou pravidelně testovány na emise CO2. Úkolem společnosti je minimalizovat množství těchto emisí.

Kal kontaktovat DPD kontakt zákaznickou podporu DPDtelefon

K dispozici je široký výběr možnosti kontaktovat zákaznický servis společnosti.

Mezi ně patří:

Telefon DPD kontakt telefon

225 373 373

Formulář zpětné vazby

dpd.com/cz/business_customers/zakaznicka_podpora/kontaktni_formular

Chatbot DPDinfolinka

bot.dpd.cz/Chat.aspx

E-mail

info@dpd.cz

Facebook

facebook.com/dpd.cz

Twitter

twitter.com/dpd_cz

YouTube

youtube.com/DPDCzechRepublic  

Adresa

Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.

Modletice 135

251 01 Říčany u Prahy

IČ: 61329266

DIČ: CZ61329266

Pracovní doba zákaznické podpory OZP kontakty

Komunikační kanály, které vyžadují rychlou reakci, mají stanovenou pracovní dobu. Kde není k dispozici online režim komunikace, můžete kontaktovat nonstop:

Telefon DPD telefon

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Formulář zpětné vazby

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Chatbot

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

E-mail DPD kontakty

nonstop

Facebook

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Twitter

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

YouTube

nonstop

Adresa

nonstop

Jaké otázky řeší zákaznický servis DPD infolinka

Výše uvedené komunikační kanály nejsou jediným zdrojem získání potřebných informací. Zákazníci naleznou odpovědi v sekci často kladených dotazů. Zejména na webové stránce lze možné nalézt odpovědi na následující otázky:

  1. Jak můžu sledovat pohyb své zásilky DPDsledování?
  2. Jak změnit datum a místo doručení DPD Plzeň?
  3. Má zásilka se ztratila nebo byla poškozena, co mám dělat a koho kontaktovat?
  4. Pokud potřebuji nestandardní dopravu pro přepravu nákladu, poskytnete ji?
  5. Proč nemůžete doručit moji zásilku během hodiny?
  6. Proč mi kurýr nezavolal?
  7. Proč nemohu napsat kurýrovi zprávu DPD kurýrprostřednictvím aplikace DPD Courier?
  8. Proč nemohu otevřít aplikaci DPD Courier na adrese www.dpdkuryr.com?
  9. Jak postupovat, pokud zásilka nebyla doručena?
  10. Platba dobírky je bez dalších poplatků? Pokud ne, jaké jsou?
  11. Proč mé SMS nebo e-mail s číslem zásilky a osobním kódem se neobjevily v aplikaci DPD Courier DPD kuryr?
  12. Kde se zobrazuje volání v DPD Courier DPD kurýr kontakt?
  13. Nakoupil jsem v internetovém obchodě H&M, ale chci zboží vrátit. Co mám dělat?

Pokud nenajdete odpověď na vaši otázku na webových stránkách společnosti moje DPD, vždy můžete kontaktovat operátora podle výše uvedených kontaktů DPD kontakt a zeptat se osobně. Buďte připraveni uvést číslo odeslané zásilky.

10 Responses

  1. Dobrý den,
    od 21.8.2019 doručujete balíček č.13955031161305 – kod 2847 s nedoručením, že adresát nebyl k zastižení, což je NEPRAVDA. Mám už podruhé tuto špatnou zkušenost. Vaše aplikace se na 1.pohled zdají, že je vše v pořádku, ale není. Kurýrovi se nedá napsat ani se s ním spojit. Reagujete jen na změnu adresy doručení.
    Je to bezmocnost dostat balík včas. Obtěžuje to, být neustále v den doručení k dispozici a pak přijde maol, že jsem nebyla k zastižení. Vaše linka kontaktní tel. číslo “funguje” tak leda na pouštění hudby.
    Doporučuji obchodníkům, aby si Vaši společnost nevybírali.
    S pozdravem Tichá

  2. Dobrý den, proč jsem nebyl upozorněn, že dodáváte balíček. Dozvěděl jsem se to až od odesílatele, že se mu balík vrátil.

  3. Já teď zápasím také s nedoručenou zásilkou.Nechala jsem ji poslat kamarádce a zapoměla jsem napsat číslo domu , přišla jí SMS, že ji doručí na druhý den, neměla být doma a protože nemá chytrý telefon ani počítač, tak mi SMS přeposlala a já jsem změnila adresu.Dodnes čekám na zásilku ani se z domu nehnu a pořád píšou, že je neplatná adresa. Když jsem volala na tel. dle internetu, tak mě nikdy nepřepojili na ooperátora jen automat, provolala jsem celý kredit, připadnu si jako blb.

  4. Proč mi kurýr nezavolal, jak je avizováno ve včerejší SMS ? – “Čas upřesníme v den doručení” což je dnes nyní je 11.20 h a stále čekám…..

  5. Mám nedoručený balíček, v systému je referovaný, jako doručený. Vaše info linka nefunguje, je tam stále automat. Jsem velmi nespokojena s Vašimi službami.

  6. Dobrý den,jsem klient původně firmy Geis a od té doby,co je přebíráte pod sebe se zhoršila služba v doručování balíků.
    Naposledy dnes jsem měl objednaný svoz a váš řidič balíky nevyzvedl.Přestože manželka stála s balíkama u dveří,tak se ani neobtěžoval vystoupit z vozu a zase odjel.Dovolat se mu nedá.Slečna na vaší infolince,kam jsem se po asi 5-ti pokusech dovolal si vše zapsala a slíbila předání dále.Už se nikdo od vás neozval ani telefonicky a ani mailem-přestože jsem to výslovně požadoval.
    Podobný problém mám už poněkolikáté a musel jsem i hradit škody vzniklé pozdním dodáváním zásilek (např.u reklamací,kde je zákonem daná lhůta na vyřízení).

  7. Proč nelze napsat kurýrovi. Info linka: automat ktery se přehraje a sám ukončí. Katastrofa, už nikdy DPD.

  8. Dobrý den,
    vaši zaměstnanci jsou nespolehliví, arogantní a nevychovaní. Žádná spolehlivost a odpovědnost. Zaplatila jsem si nemalou částku za doručení zásilky na adresu. Je to už dvy dny, kdy na dané adrese čekám v čase od 8:00 do 18:00 hodin. Bohužel, zatím bezúspěšně. Čekáte a čekáte, žádný telefon, žádná SMS….pak vám však příjde, že se doručení nezdařilo, že příjemce nebyl zastižen…Balíček máte tam a tam…… HA….kde se stala chyba….Volám, reklamuji, stěžuji si, dožaduji se…. ,,ano, napravíme omyl, balíček vám bude doručen následující den”. Čekám, čekám, žádný telefon, žádná SMS….po celém dni vám přijde sms, že jsem byla nezastižena….balíček znechán opět někde…. Co se týká vaších služeb….HRŮZA….ABSOLUTNÍ KATASTROFA…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku