DPD

KONTAKT
☎ 900-200-123

Čím se liší česká pobočka poštovní služby DPDgroup moje DPD. Dozvěďte se, jak kontaktovat zákaznický servis DPD kontakt

Jak vznikla společnost DPD CZ

Česká společnost DPD CZ, která je dceřinou společností evropské poštovní služby, zachovává jeji přístup k poskytování služeb: poskytuje je komplexně moje DPD, nabízí dodatečné služby, udržuje blízký kontakt s klientem DPD kontakt.

Společnost DPD vznikla v roce 1976 v Německu, kde vsadila na aktivní expanzi do evropských zemí a stálý nárůst počtů poboček v každé zemi. Dnes je na druhém místě v Evropě a doručuje více než 4 miliony zásilek denně. Její síť zahrnuje 830 zastoupení DPD Praha ve více než 40 zemích světa. DPDgroup, kromě poštovní společnosti DPD, zahrnuje také Chronopost, SEUR, Interlink Express.

Na českém trhu se společnost objevila v roce 1994. Na počátku roku 2017 v zemi pracovalo 650 kurýrů a 330 zaměstnanců DPD kariera. Poštovní služba doručuje zásilky jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Centrální pobočka v České republice se nachází v Praze, také má dalších 13 krajských poboček.

Jaké služby poskytuje společnost moje DPD

Společnost poskytuje jak typické poštovní služby, tak řadu dodatečných, které pomáhají vyřešit řadu dalších klientských úkonů:

  1. Řešení pro online obchody. Poštovní služba spolupracuje s internetovými obchody a organizuje dodávky koupeného zboží zákazníkům.
  2. Klasické služby. Doručení zásilek od soukromého klienta soukromému klientovi, od společnosti zákazníkovi, mezi společnostmi – poštovní služba snadno řeší tyto úkony.
  3. Expresní služby. Rychlé doručení jakýchkoli zásilek v přesně domluvené lhůtě.
  4. Dodatečné služby. Společnost nabízí řadu dodatečných služeb, které usnadňují odeslání a obdržení zásilek. Každý zákazník může vypočítat cenu služby na online kalkulačce, protože společnost nenabízí pevný tarif, ale přistupuje k jednotlivým objednávkám individuálně. Pro každý druh nákladu se nabízí možnost zvolení speciální dopravy, zajištění pojištění a způsob platby.

Jako dodatečné služby pro společnosti se nabízí možnost umístění inzercí v mobilní aplikaci poštovní služby DPD reklamace. Můžete zveřejnit logo, reklamní obrázky nebo umístit mini-průzkum mezi zákazníky pro zjištění názoru na značku.

Výhody společnosti DPD kurýr

Společnost má několik výhod oproti jiným evropským poštovním službám. Mezi ně patří:

  1. Záruka jediného standardu služeb jak na území České republiky DPD Ostrava, tak i v zahraničí.
  2. Znalost a porozumění zahraničních trhů a místních zvyklosti každé země.
  3. Úspěšné doručení z prvního pokusu v 99% případů.
  4. Péče o klienta, poskytnutí mu vyčerpávající informace a odborné pomoci.
  5. Možnost klienta samostatně zvolit podmínky doručení.
  6. Poskytnutí zákazníkům možností volby mezi silnicí, vzdušní a železniční dopravou.
  7. Nepřetržitá kontrola kvality poskytovaných služeb, shromažďování reakce zákazníků za účelem včasného odhalení a reakce na případné změny kvality.
  8. Péče o životní prostředí. Všechny vozy, které jsou zapojeny do práce společnosti, jsou pravidelně testovány na emise CO2. Úkolem společnosti je minimalizovat množství těchto emisí.

Kal kontaktovat DPD kontakt zákaznickou podporu DPDtelefon

K dispozici je široký výběr možnosti kontaktovat zákaznický servis společnosti.

Mezi ně patří:

Telefon DPD kontakt telefon

225 373 373

Formulář zpětné vazby

dpd.com/cz/business_customers/zakaznicka_podpora/kontaktni_formular

Chatbot DPDinfolinka

bot.dpd.cz/Chat.aspx

E-mail

info@dpd.cz

Facebook

facebook.com/dpd.cz

Twitter

twitter.com/dpd_cz

YouTube

youtube.com/DPDCzechRepublic  

Adresa

Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.

Modletice 135

251 01 Říčany u Prahy

IČ: 61329266

DIČ: CZ61329266

Pracovní doba zákaznické podpory OZP kontakty

Komunikační kanály, které vyžadují rychlou reakci, mají stanovenou pracovní dobu. Kde není k dispozici online režim komunikace, můžete kontaktovat nonstop:

Telefon DPD telefon

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Formulář zpětné vazby

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Chatbot

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

E-mail DPD kontakty

nonstop

Facebook

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

Twitter

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00

YouTube

nonstop

Adresa

nonstop

Jaké otázky řeší zákaznický servis DPD infolinka

Výše uvedené komunikační kanály nejsou jediným zdrojem získání potřebných informací. Zákazníci naleznou odpovědi v sekci často kladených dotazů. Zejména na webové stránce lze možné nalézt odpovědi na následující otázky:

  1. Jak můžu sledovat pohyb své zásilky DPDsledování?
  2. Jak změnit datum a místo doručení DPD Plzeň?
  3. Má zásilka se ztratila nebo byla poškozena, co mám dělat a koho kontaktovat?
  4. Pokud potřebuji nestandardní dopravu pro přepravu nákladu, poskytnete ji?
  5. Proč nemůžete doručit moji zásilku během hodiny?
  6. Proč mi kurýr nezavolal?
  7. Proč nemohu napsat kurýrovi zprávu DPD kurýrprostřednictvím aplikace DPD Courier?
  8. Proč nemohu otevřít aplikaci DPD Courier na adrese www.dpdkuryr.com?
  9. Jak postupovat, pokud zásilka nebyla doručena?
  10. Platba dobírky je bez dalších poplatků? Pokud ne, jaké jsou?
  11. Proč mé SMS nebo e-mail s číslem zásilky a osobním kódem se neobjevily v aplikaci DPD Courier DPD kuryr?
  12. Kde se zobrazuje volání v DPD Courier DPD kurýr kontakt?
  13. Nakoupil jsem v internetovém obchodě H&M, ale chci zboží vrátit. Co mám dělat?

Pokud nenajdete odpověď na vaši otázku na webových stránkách společnosti moje DPD, vždy můžete kontaktovat operátora podle výše uvedených kontaktů DPD kontakt a zeptat se osobně. Buďte připraveni uvést číslo odeslané zásilky.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.