ASUS

SUPPORT
☎ 900-200-123

Asus podpora: číslo horké linky, adresa chat a zákaznický servis Asus

Nejdražší tchajwanská značka

Značka pochází ze slova “pegasus”. Ve starověké řecké mytologii Pegasus nazval okřídleného koně, který symbolizoval inspiraci ve vědě a tvořivosti. Firma ospravedlňuje své jméno nejen díky své široké nabídce, ale také díky silné zákaznické podpoře společnosti Asus. Ve servisních střediskách   Asus můžete opravit tablet, smartphone nebo notebook nahradit grafickou kartu nebo základní desku, přeinstalovat systém Windows, a další.

Společnost byla založena 1. dubna 1989 v Taipei, Tchaj-wan. A v roce 2016 byla uznána jako nejdražší obchodní organizace v zemi, podle britské značky poradenské Interbrand agentury. Ve stejném roce obrat společnosti dosáhl 13,9 miliardy dolarů.

Značka zaujímá páté místo na světě, pokud jde o počet prodaných počítačů. A podle počtu vyrobených základních desek zaujímá Asus první místo – v roce 2013 bylo prodáno 22 milionů kusů! V roce 2017 společnost zaměstnávala 17 000 zaměstnanců.

Jaké produkty nabízí společnost?

Celkově značka vyrábí 12 produktových řad:

  • základní desky;
  • monitory;
  • monobloky a stolní počítače;
  • Notebooky;
  • Tablety;
  • Smartphony;
  • grafické karty;
  • síťová zařízení (bezdrátové adaptéry a modemy);
  • sluchátka a headset;
  • servery a pracovní stanice;
  • příslušenství pro videohry (joysticky);
  • Další příslušenství (dokovací stanice, tašky, klávesnice, myš).

Jaké jsou dobré produkty společnosti Asus

Výrobky této značky vyniknou na pozadí konkurentů:

  • Sortiment obsahuje 12 produktových řad. V obchodním domě najdete vše: od počítačů až po herní konzole a sluchátka.
  • Všechny výrobky mají záruku 2 roky (pouze u baterií – 1 rok).
  • V případě neúmyslného poškození mohou být notebooky ROG vráceny k bezplatným opravám záruky.
  • Kvalitu výrobků potvrzují certifikáty. Na celém světě získalo 1298 produktů, z toho 37 v České republice.
  • Společnost Asus opravuje zboží po celou záruční dobu zdarma.
  • Zboží je distribuováno po celém světě, takže si můžete snadno objednat přenosný počítač nebo tablet s dodávkou domů.

Kontakty technické podpory stránky služeb Asus v sociálních sítích

A tady jsou slíbené kontakty:

Kdy v provozu podpora Asus

Telefon  technické podpory Asus je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 16:30. podle stejné pracovní doby jsou v provozu všechny obchody a centra technické podpory společnosti Asus v České republice.

Jaké otázky kladou zákaznici když volají do zákaznického servisního střediska Asus.

Zvedli jsme 25 nejčastějších dotazů, které vám pomohou pochopit, co se můžete zeptat na telefonu podpory zákazníků Asus:

  • Kde je číslo modelu napsané na notebooku?
  • Jak mohu najít sériové číslo notebooku?
  • Jak mohu zkontrolovat verzi systému BIOS?
  • Kde máte propagační nabídky?
  • Počítač se vypnul a byl velmi horký. Co mám dělat?
  • Mohu zaplatit za opravy kartou Visa?
  • Kde mohu na webu najít stav opravy počítače?
  • Čistíte počítač před viry?
  • Jaká je záruka na VivoTab Smart ME400CL?
  • Mohu přeinstalovat systém Windows?
  • Koupil jsem nový notebook, ale baterie téměř nenabíjí. Co mám dělat?
  • Opravujete pouze počítače nebo telefony také?
  • Máte původní nabíjení notebooku K55DR?
  • Mohu grafickou kartu vyměnit, pokud je původní karta příliš slabá?
  • Co je ROG?
  • Která verze systému Windows je vhodná pro notebook UX310UA?
  • Při koupi notebooku jsem to zkontroloval, fungoval. Doma se napojuje. Co mám dělat?
  • Co je TUF?
  • Co udělat, pokud nabíječka již nenabíjí baterii?
  • Které modely notebooků opravujete?
  • Poskytuje záruku na notebooky s LCD Bright Dot?
  • Kdy bude na modelu notebooku ux32ln sleva?
  • Je zákaznický servis Asus otevřen 31. prosince?
  • Mohu nahradit základní desku?
  • Je telefonní číslo podpory společnosti Asus zdarma?

Dostanete také odpovědi na jakékoliv vaše otázky. Zavolejte Asus: +420 552 302 313.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.