Uniqua

Kontakt
☎ 900-200-123

UNIQA kontakt: číslo horké telefonní linky, stránky v sociálních sítí a adresy UNIQA pobočky

Příběh úspěchu: spolupráce se 40 společností v 19 zemích

Společnost vznikla v roce 1811, ale svůj název dostala teprve v roce 1999. Každý může obdržet zdravotní pojištění nebo pojistit svůj život v jedné ze 144 UNIQA pobočky v České republice. Stačí zavolat na horkou telefonní linku a dohodnout si schůzku s pojišťovacím agentem (všechny UNIQA kontakt najdete níže).

Dnes společnost spolupracuje se 40 pojišťovnami v 19 evropských zemích. V roce 2016 bylo měla 12 855 zaměstnanců, dnes je jich ještě více. Ve stejném roce obrat společnosti činil 5,05 miliardy eur. A 31. prosince 2016 aktiva společnosti dosáhly hodnoty 33,64 miliardy eur.

Jaké služby poskytuje pojišťovna uniqa?

Fyzické osoby mohou obdržet 6 druhů pojištění:

  • auta;
  • cestování;
  • zdravotní pojištění;
  • nemovitostí;
  • úrazové pojištění;
  • životní pojištění.

Pro podnikatele společnost nabízí pojištění:

  • průmyslových objektů;
  • firemních aut;
  • průmyslových rizik;
  • přerušení provozu;
  • cestovních kanceláří.

Přednosti společnosti

Při obrácení se na UNIQA získáte 6 výhod:

  • Můžete pojistit cokoli: od auta a bytu až po vlastní život.
  • Několik variant smlouvy pro různé termíny.
  • Pouze v České republice – 144 kanceláří. Snadno najdete pobočku, která je nejblíže vašemu domu. Také se můžete pojistit v dalších 18 evropských zemích.
  • Máme možnost registrace online. Nemusíte ani opustit svůj domov. Prostě navštivte webové stránky a kontaktujte podporu zákazníků pro podepsání elektronické smlouvy.
  • Společnost existuje od roku 1811. Přežila první a druhou světové války, a to je jeden z výstižných příkladů spolehlivosti a stability.
  • Zaměstnanci z podpory zákazníků vám bezplatně poradí a doporučí výhodnou pojistnou smlouvu.

UNIQA pojišťovna kontakt: adresa, stránky v sociálních sítí a číslo horké telefonní  uniqa infolinka

Veškeré kontakty společnosti:

  • Číslo horké telefonní UNIQA infolinka: +420 483 04 04 04
  • Číslo oddělení úrazového pojištění: +420 488 125 125
  • Sídlo UNIQA  Praha: Evropská 810/136, 160 12 Praha 6
  • Hlavní účet pro zaplacení pojistného třídy premium: 1071001005/5500
  • Číslo reklamačního oddělení: 225 323 462
  • Objednat zpětné volání: uniqa.cz/kontakty/#callback
  • E-mail reklamačního oddělení: stiznosti@uniqa.cz
  • Stránka na Facebook: facebook.com/uniqa.at
  • Twitter účet: twitter.com/uniqagroup
  • Instagram účet: instagram.com/uniqa_at
  • YouTube kanál: youtube.com/user/UNIQAcz
  • LinkedIn účet: linkedin.com/company/uniqa-pojistovna
  • Adresy velkých poboček UNIQA Brno: Orlí 482/3, 602 00 Brno-střed-Brno-město; Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole; Pražákova 1008/69, 639 00 Brno-střed; Kohoutovická 553/56, 641 00 Brno-Žebětín a další. Podrobnosti na webových stránkách: uniqa.cz/kontakty
  • Adresy poboček UNIQA Ostrava: Českobratrská 1403/2, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz и Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.

UNIQA kontakt: kdy je možné volat na číslo podpory zákazníků a otevírací hodiny UNIQA pobočky

Můžete volat na čísla: +420 483 04 04 04 (podpora zákazníků) a +420 488 125 125 (oddělení úrazového pojištění) od pondělí do pátku od 08:00 do 18:00.  V případě úrazu, pokud potřebujete zaplatit pojistnou událost ihned, volejte +420 488 125 125 24 nonstop.

V tabulce najdete otevírací hodiny hlavní pobočky v Praze, pobočky v Brně na adrese: Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole a pobočky v Ostravě na adrese: Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.

Den týdneSídlo v PrazePobočka v Charvatské 1989/17, 612 00 Brno-Královo PolePobočka v Opavské 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba
Pondělí08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00  

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Úterý08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Středa08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Čtvrtek08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Pátek08:00 – 18:0010:00 – 12:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

SobotaZavřenoZavřenoZavřeno
NeděleZavřenoZavřenoZavřeno

Pozor! Otevírací hodiny poboček na jiných adresách a v jiných městech se mohou lišit. Více informací naleznete zde: uniqa.cz/kontakty

Jaké otázky kladou zákazníci při kontaktování společnosti

Shrnuli jsme 25 nejčastěji kladených otázek od zákazníků volajících do pojišťovny UNIQA:

  • Jaké dokumenty je potřeba předložit k uzavření pojistné smlouvy?
  • Jaké nabízíte smluvní termíny?
  • Neobdržel jsem stvrzenku o zaplacení pojistného. Kam se můžu obrátit?
  • Jaké jsou požadavky společnosti na použití zaznamenané škody?
  • Máte partnerský program?
  • Co obsahuje má pojistná smlouva?
  • Mohu zrušit smlouvu a uzavřít smlouvu za jiných podmínek?
  • Mohu u vás pojistit auto?
  • Co je reindexace pojistného?
  • Proč potřebuji zdravotní pojištění pro cizince?
  • Jaký je rozdíl mezi cestovním a zdravotním pojištěním?
  • Jaké typy zdravotního pojištění máte?
  • Ve kterých zemích platí vaše zdravotní pojištění?
  • Kde mohu získat zdravotní pojištění pro cizince?
  • Jaké dokumenty jsou potřebné pro vyřízení zdravotního pojištění?
  • Mohu získat zdravotní pojištění přes Internet?
  • Máte slevy pro studenty nebo studenty postgraduálního studia?
  • Mohu pojistit svého otce v jeho nepřítomnosti?
  • Jak se dozvím, kdy musím zaplatit další pojistné?
  • Mohu zaplatit kreditní nebo mzdovou kartou?
  • Máte slevy v případě dlouhodobé smlouvy?
  • Jaké služby jsou součástí pojistné smlouvy?
  • Co mám dělat v případě akutní potřeby návštěvy lékaře?
  • Ve kterých městech České republiky jsou UNIQA pobočky?
  • Kde na webových stránkách najdu UNIQA kontakt?

Doufáme, že tyto otázky vám pomohou zformulovat vaše vlastní pro kontaktování zákaznické podpory.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.