UNIQA kontakt: číslo horké telefonní linky, stránky v sociálních sítí a adresy UNIQA pobočky

Příběh úspěchu: spolupráce se 40 společností v 19 zemích

Společnost vznikla v roce 1811, ale svůj název dostala teprve v roce 1999. Každý může obdržet zdravotní pojištění nebo pojistit svůj život v jedné ze 144 UNIQA pobočky v České republice. Stačí zavolat na horkou telefonní linku a dohodnout si schůzku s pojišťovacím agentem (všechny UNIQA kontakt najdete níže).

Dnes společnost spolupracuje se 40 pojišťovnami v 19 evropských zemích. V roce 2016 bylo měla 12 855 zaměstnanců, dnes je jich ještě více. Ve stejném roce obrat společnosti činil 5,05 miliardy eur. A 31. prosince 2016 aktiva společnosti dosáhly hodnoty 33,64 miliardy eur.

Jaké služby poskytuje pojišťovna uniqa?

Fyzické osoby mohou obdržet 6 druhů pojištění:

  • auta;
  • cestování;
  • zdravotní pojištění;
  • nemovitostí;
  • úrazové pojištění;
  • životní pojištění.

Pro podnikatele společnost nabízí pojištění:

  • průmyslových objektů;
  • firemních aut;
  • průmyslových rizik;
  • přerušení provozu;
  • cestovních kanceláří.

Přednosti společnosti

Při obrácení se na UNIQA získáte 6 výhod:

  • Můžete pojistit cokoli: od auta a bytu až po vlastní život.
  • Několik variant smlouvy pro různé termíny.
  • Pouze v České republice – 144 kanceláří. Snadno najdete pobočku, která je nejblíže vašemu domu. Také se můžete pojistit v dalších 18 evropských zemích.
  • Máme možnost registrace online. Nemusíte ani opustit svůj domov. Prostě navštivte webové stránky a kontaktujte podporu zákazníků pro podepsání elektronické smlouvy.
  • Společnost existuje od roku 1811. Přežila první a druhou světové války, a to je jeden z výstižných příkladů spolehlivosti a stability.
  • Zaměstnanci z podpory zákazníků vám bezplatně poradí a doporučí výhodnou pojistnou smlouvu.

UNIQA pojišťovna kontakt: adresa, stránky v sociálních sítí a číslo horké telefonní  uniqa infolinka

Veškeré kontakty společnosti:

  • Číslo horké telefonní UNIQA infolinka: +420 483 04 04 04
  • Číslo oddělení úrazového pojištění: +420 488 125 125
  • Sídlo UNIQA  Praha: Evropská 810/136, 160 12 Praha 6
  • Hlavní účet pro zaplacení pojistného třídy premium: 1071001005/5500
  • Číslo reklamačního oddělení: 225 323 462
  • Objednat zpětné volání: uniqa.cz/kontakty/#callback
  • E-mail reklamačního oddělení: stiznosti@uniqa.cz
  • Stránka na Facebook: facebook.com/uniqa.at
  • Twitter účet: twitter.com/uniqagroup
  • Instagram účet: instagram.com/uniqa_at
  • YouTube kanál: youtube.com/user/UNIQAcz
  • LinkedIn účet: linkedin.com/company/uniqa-pojistovna
  • Adresy velkých poboček UNIQA Brno: Orlí 482/3, 602 00 Brno-střed-Brno-město; Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole; Pražákova 1008/69, 639 00 Brno-střed; Kohoutovická 553/56, 641 00 Brno-Žebětín a další. Podrobnosti na webových stránkách: uniqa.cz/kontakty
  • Adresy poboček UNIQA Ostrava: Českobratrská 1403/2, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz и Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.

UNIQA kontakt: kdy je možné volat na číslo podpory zákazníků a otevírací hodiny UNIQA pobočky

Můžete volat na čísla: +420 483 04 04 04 (podpora zákazníků) a +420 488 125 125 (oddělení úrazového pojištění) od pondělí do pátku od 08:00 do 18:00.  V případě úrazu, pokud potřebujete zaplatit pojistnou událost ihned, volejte +420 488 125 125 24 nonstop.

V tabulce najdete otevírací hodiny hlavní pobočky v Praze, pobočky v Brně na adrese: Charvatská 1989/17, 612 00 Brno-Královo Pole a pobočky v Ostravě na adrese: Opavská 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba.

Den týdneSídlo v PrazePobočka v Charvatské 1989/17, 612 00 Brno-Královo PolePobočka v Opavské 805/73, 708 00 Ostrava-Poruba
Pondělí08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00  

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Úterý08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Středa08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Čtvrtek08:00 – 18:00

10:00 – 12:00

15:00 – 18:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

Pátek08:00 – 18:0010:00 – 12:00

09:00 – 11:30

12:30 – 16:00  

SobotaZavřenoZavřenoZavřeno
NeděleZavřenoZavřenoZavřeno

Pozor! Otevírací hodiny poboček na jiných adresách a v jiných městech se mohou lišit. Více informací naleznete zde: uniqa.cz/kontakty

Jaké otázky kladou zákazníci při kontaktování společnosti

Shrnuli jsme 25 nejčastěji kladených otázek od zákazníků volajících do pojišťovny UNIQA:

  • Jaké dokumenty je potřeba předložit k uzavření pojistné smlouvy?
  • Jaké nabízíte smluvní termíny?
  • Neobdržel jsem stvrzenku o zaplacení pojistného. Kam se můžu obrátit?
  • Jaké jsou požadavky společnosti na použití zaznamenané škody?
  • Máte partnerský program?
  • Co obsahuje má pojistná smlouva?
  • Mohu zrušit smlouvu a uzavřít smlouvu za jiných podmínek?
  • Mohu u vás pojistit auto?
  • Co je reindexace pojistného?
  • Proč potřebuji zdravotní pojištění pro cizince?
  • Jaký je rozdíl mezi cestovním a zdravotním pojištěním?
  • Jaké typy zdravotního pojištění máte?
  • Ve kterých zemích platí vaše zdravotní pojištění?
  • Kde mohu získat zdravotní pojištění pro cizince?
  • Jaké dokumenty jsou potřebné pro vyřízení zdravotního pojištění?
  • Mohu získat zdravotní pojištění přes Internet?
  • Máte slevy pro studenty nebo studenty postgraduálního studia?
  • Mohu pojistit svého otce v jeho nepřítomnosti?
  • Jak se dozvím, kdy musím zaplatit další pojistné?
  • Mohu zaplatit kreditní nebo mzdovou kartou?
  • Máte slevy v případě dlouhodobé smlouvy?
  • Jaké služby jsou součástí pojistné smlouvy?
  • Co mám dělat v případě akutní potřeby návštěvy lékaře?
  • Ve kterých městech České republiky jsou UNIQA pobočky?
  • Kde na webových stránkách najdu UNIQA kontakt?

Doufáme, že tyto otázky vám pomohou zformulovat vaše vlastní pro kontaktování zákaznické podpory.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku