Booking kontakt: webové stránky, stránky v sociálních sítích a číslo horké linky Booking Praha

Historie a úspěchy servisu

Tento rezervační hotelový servis byl vytvořen v roce 1996 v Amsterdamu (Nizozemsko). Po 9 letech online zdroj koupila společnost The Priceline Group (USA) za 133 milionů dolarů. Webové stránky společnosti jsou přeloženy do 43 jazyků, obsahují více než 1 745 000 hotelů, apartmánů, restaurací, letišť a dalších objektů nacházejících se ve 230 zemích (údaje za prvních 6 měsíců roku 2018). V tomto článku najdete všechny Booking kontakt, včetně oficiálních stránek v sociálních sítích a telefonní číslo Booking Praha.

V roce 2012 servis získal hodnocení 2012 Independent Travel Website Ratings od společnosti J.D. Power and Associates.

K dnešnímu dni společnost má 17 000 zaměstnanců v 198 městech (70 zemí světa). Každý den zákazníci vyřizují v průměru 1 550 000 žádostí o rezervaci apartmánů, pokojů v hotelech. Někteří turisté rezervují pokoje prostřednictvím mobilní aplikace, která je k dispozici ve 40 jazycích.

Jaké služby nabízí tento internetový zdroj  

Na oficiálních webových stránkách najdete 9 služeb:

Výhody servisu Booking Praha

Pokud se rozhodnete využít služby servisu, získáte 5 výhod:

Booking kontakt: webové stránky, oficiální stránky v sociálních sítích a Booking infolinka

Shromáždili jsme veškeré kontakt Booking na jednom místě! Kontaktujte servis libovolným způsobem:

Pracovní doba zákaznické služby

Horká linka 239 018 307 pracuje v režimu 24/7.

Jaké otázky kladou zákazníci když volají na Booking telefon

Shromáždili jsme 25 nejčastěji kladených otázek zákazníků, když volají podporu. Pomohou vám zformulovat vlastní dotaz:

Zavolejte zákaznické oddělení na číslo Booking telefon +420 221 475 700 a položte své dotazy.

4 Responses

  1. Dobrý den, jakým způsobem si mohu zřídit osobní účet k zaplacení objednaného hotelu?
    Děkuji V. Bendásková

  2. Dobrý den, prosím o informaci k rezervaci č. 3812.303.039. Tuto rezervaci jsme museli z důvodu pozitivního testu na COVID zrušit. Částka nám však již byla ztržena z účtu. Ubytovatel akceptuje zrušení bez storno poplatku. Prosím, jak a kdy bude částka vrácena na náš účet. Děkuji za informaci. René Kovář

  3. Dobrý deň;

    Mám rezerváciu na vyse 3500€ Na jeden vikend v hoteli IRIS EDEN v Prahe. Malo tam byt ubytovaných cez 60 zahraničných hostí, no kvoli corone sa to minuly rok zrušilo, klienti neprileteli, lebo su z Mexika.
    Situácia sa stale zhoršuje, a ak aj niekedy pridu,neviem vobec kedy, ta institucia, ktora nam ich poslala (je to jedina institucia s ktorou spolupracujeme, Cize nikoho ineho nemozme do Prahy v takom veľkom počte vziať a ubytovať), nam dala podmienku, že ak niekedy studenti pridu, nesmú vycestovať mimo Slovenska, nasa skola je v Brtislave, z bezpečnostných dovodov a aby si nemuseli robit tolko pcr testov.
    takze ich tam nemame uz kedy ubytovať. Kym sa Corona neporazí a nezmizne zo sveta, a nebudeme si musiet robit pcr testy. Verim, že rozumiete, že ide o vysokánsku sumu.

    Chcem sa spytat, ci mam právo a akou formou vymáhať od hotela tie peniaze?

Leave a Reply to Lukas Poncar Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku