Nemůžete najít EON kontakt? EON zákaznická linka poskytuje podporu všem klientům

EON kontakty: vyberte si nejvhodnější

Energetická holdingová společnost EON má sídlo ve městě Essen, ale aktivně působí na trhu České Republiky. Společnost dodává zemní plyn více než 200 000 spotřebitelům a taky zásobuje elektřinou téměř 1 200 000 zákazníků.

Klienti společnosti mají možnost vybrat si jeden EON kontakt z několika možných :

Odborníci EON všem klientům vždy :

EON zákaznická linka – nejlepší EON kontakt pro rychlé spojení s odborníkem

Zákaznická linka EON 800 77 33 22 přijímá hovory v pracovní dny od 7 do 20 hodin. Pro klienty, kteří volají ze zahraničí je jiný EON kontakt – telefon +420 533 039 470. Operátoři infolinek s radostí poradí a odpoví na nejzáludnější otázky.

EON infolinka také nabízí číslo pro nahlášení poruch. Operátoři linky 800 22 55 77 poradí nonstop každý den v týdnu klientům, kteří mají potíže s elektřinou. Pro volání ze zahraničí je číslo +420 533 039 400. Jestli ale spotřebitelé mají problémy se zemním plynem – musí zavolat na číslo 1239, které taky přijímá hovory nonstop.

Hledáte adresu pro korespondenci?

Pokud chcete své otázky, názory nabídky nebo stížnosti napsat ve formálním dopisu:

  1. přejděte na webovou stránku www.eon.cz
  2. najděte rubriku EON Kontakty
  3. Klikněte na tlačítko Kde nás najdete
  4. Vyberte korespondenční adresu, která se vám hodí
  5. Popište v dopisu vše, co potřebujete společnosti sdělit
  6. Pošlete dopis na adresu, kterou jste vybrali.

Co si vyberete: návštěva odborníka na pobočce nebo EON infolinka?

Ještě váháte, zda kontaktovat Poradenské centrum EON? Vyškolení pracovníci pomůžou a poradí se vším, co se týká zemního plynu a elektřiny. Pro své pohodlí schůzku v poradenském centru si můžete rezervovat na webové stránce EON online. Poradenská centra najdete v Brně na Jakubském náměstí, 7. V Českých Budějovicích se centrum nachází v ulici F. A. Gerstnera, 6.

Portál Energie 24 – používejte EON online

Pokud jste moderní člověk a chcete mít vždy všechno pod kontrolou – zkuste mobilní aplikaci Energie 24. Tato aplikace má řadu výhod:

Služba Energie 24 je dobrým pomocníkem všem spotřebitelům (domácnostem a podnikatelům) zemního plynu a elektřiny. Pro objednání této služby musíte provést uvedené kroky:

  1. přejděte na webovou stránku www.login.eon.cz
  2. zadejte své uživatelské údaje (e-mail, uživatelské jméno, telefonní číslo, heslo)
  3. zadejte zákaznické údaje (poznačte, zda máte nebo nemáte u sebe fakturu, a taky, že souhlasíte se zpracováním osobních údajů)
  4. registrujte se a používejte službu Energie 24.

On-line formuláře

Pro rychlé vyřešení různých potíží EON nabízí více než 150 on-line formulářů pro vyplnění z domova, například žádosti o připojení odběrného místa, sjednání produktů, změnu způsobu plateb, schůzky s obchodním zástupcem, reklamace, elektronické faktury. Když nemůžete najít formulář, který potřebujete – využijte EON kontakt (EON zákaznická linka, elektronická pošta nebo jiné kontakty).

EON v sociálních sítích

https://www.youtube.com/user/eoncr — tipy, jak ušetřit za elektřinu, jak uspořit vodu v zahradě a domácnosti, jek vybírat LED žárovky a mnoho jiného.

https://twitter.com/EONCzech — zajímavosti a aktuality vždy máte ve svém mobilu.

https://www.facebook.com/EON — zde najdete informaci o společnosti, akce a zajímavé nabídky od společnosti EON.

One Response

  1. Dobrý den, jak postupovat v případě úmrtí vlastníka nemovitosti, který je zároveň zákazníkem Vaší společnosti, v situaci, kdy dosud neproběhlo dědické řízení a není znám dědic. Na odběrném místě dosud bydlí přítelkyně zemřelého. Zálohy jsou hrazeny.

Leave a Reply to Lenka Černá Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku