Jaké balíčky služeb nabízí česká společnost Skylink frekvence. Dozvěďte se přimé Skylink kontakt
Jak vznikla společnost skylink.cz
Skylink je největší poskytovatel satelitního televizního vysílání v České republice a na Slovensku se 100% pokrytím, má široký rozsah frekvencí Skylink frekvence a komplexní zákaznickou podporu Skylink kontakt.
Zpočátku společnost patřila české společnosti TradeTec, s.r.o., která působila na trhu satelitního televizního vysílání v České republice od roku 2008. Jeji konkurentem byla CS Link, která patří Media Vision. V roce 2009 Media Vision a CS Link koupila mediální Lucemburská společnost M7 Group. O dva roky později koupila také značku Skylink. Nyní strategie společnosti spočívá v modernizaci a neustálém rozšiřování balíčků s programy Skylink a současném snižování podílu nabídek CS Link na trhu.
Dnes služby poskytovatele českého satelitního televizního vysílání využívá více než 1.500.000 zákazníků. Společnost nabízí obrovský seznam placených televizních programů, z nichž se mnohé vysílají v HD kvalitě.
Jaké služby nabízí společnost Skylink frekvence
Společnost poskytuje služby ve třech hlavních směrech:
- vysílání 138 českých a zahraničních kódovaných televizních programů;
- prodej a instalace zařízení pro televizní vysílání;
- přístup k archivům programů a sledování TV na internetu prostřednictvím mobilního telefonu, tablety, notebooku nebo počítače.
Zákazníci si mohou vybrat ze základních a dodatečných balíčků s programy. Základní obsahuje šest cenově různých balíčků s programy různé tématiky. Dodatečný obsahuje také šest balíčků, ale konkrétní tématiky: filmy, dětské programy, erotika Skylink pobočky.
Speciální služby obsahují:
- Skylink Live TV na mobilním telefonu live Skylink;
- přístup k databázi filmů a seriálů na internetu Skylink cz;
- přístup k mistrovským dílům světové kinematografie v Full HD;
- dárkové certifikáty;
- videoobchod s filmy (více než 500 filmů);
- řešení pro druhou místnost (služba, která umožňuje sledovat programy na jiné domácí televizi).
Zákazníci Skylink mají přístup k slovenským programům prostřednictvím české karty při zaplacení slovenského servisního poplatku.
Jaké osobní údaje společnost shromažďuje a zpracovává Skylink zákaznická zona
Společnost shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníků, kteří se přihlásí k rozesílání
prostřednictvím webových stránek skylink.cz, nakoupí služby, zboží. Shromažďuje následující informace:
- osobní údaje;
- kontakty;
- finanční informace;
- technická (adresa IP, typ a verze prohlížeče, operační systém, platforma atd.);
- jak klient využívá služby společnosti, chová se na webových stránkách;
- preferencí v marketingových materiálech, které klient obdržuje.
Společnost nikdy nevyžaduje údaje o záznamu v rejstříku trestů, rase, politických náladách, etnickém původu, přesvědčení, filozofických názorech, sexuálním životě a orientaci, genetických, biometrických údajích Skylink zákaznická zona.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu Skylink kontakt
Můžete kontaktovat zákaznickou podporu libovolným způsobem. Před voláním nebo psaním se ujistěte se, že znáte číslo své dešifrovací karty.
|
Telefon Skylink infolinka |
595 694 310 |
|
Formulář zpětné vazby |
|
|
Online-chat |
Na jakékoliv stránce webu v pracovní době |
|
Adresa |
Satelitní televize Skylink, P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika |
|
Otázky týkající se ochrany osobních údajů |
595 694 310 |
|
Facebook Skylink |
facebook.com/SkylinkCZ Skylink facebook |
|
|
|
|
Youtube |
|
|
Plus Google |
Pracovní doba zákaznické podpory
Zákaznická podpora je připravena odpovědět na všechny otázky během pracovní doby:
|
Skylink telefon |
Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30 |
|
Formulář zpětné vazby |
Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30 |
|
Online-chat |
Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30 |
|
Adresa |
Od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 Sobota a neděle с 8:00 do 18:00 |
|
Otázky týkající se ochrany osobních údajů |
Od pondělí do pátku od 8:00 do 19:30 |
Jaké otázky zodpoví zákaznická podpora jak naladit Skylink
Nejčastějšími otázky,se kterými se zákazníci obrací na zákaznickou podporu jsou:
- Co znamená 100% pokrytí ČR?
- Jaké satelitní zařízení dostanu?
- Co mám dělat, když chci mít satelitní TV na jiné domácí televizi jak naladit Skylink ?
- Pomocí jakého zařízení a přístrojů můžu sledovat televizní pořady přes internet?
- Co je archiv televizních pořadů?
- Proč musím podepsat dvouletou smlouvu?
- Jaké jsou k dispozici možnosti platby?
- Mohu měnit programy ve vybraném balíčku Skylink jak naladit?
- Jaké zařízení potřebuji pro vysílání programů?
- Kolik budu platit za Skylink?
- Mohu si u vás koupit HD přijímač?
- Pokud nepoužívám některé programy z balíčku, můžete snízit jeho cenu?
Také se často kladou otázky týkající se frekvence retranslace programů Skylink frekvence. Tyto a další otázky lze položit zákaznické podpoře prostřednictvím kteréhokoli z výše uvedených komunikačních kanálů Skylink kontakt.
Dobrý den. Potřebuji radu. Jak se dostanu k programu (filmu), který už proběhl?