VZP kontakt poskytuje podporu klientům. VZP pobočky najdete po celém Česku

Hlavní cíl – zabezpečení kvalitního veřejného zdravotního pojištění

Všeobecná zdravotní pojišťovna České Republiky byla založená ještě v roce 1992 a dnes už má téměř 6 milionů spokojených klientů. VZP má 6 regionálních poboček v Praze, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Ostravě a Brně, ale přece největšími jsou VZP Praha a VZP Brno. Menší VZP pobočky(klientská pracoviště) jsou po celé České Republice.

VZP Praha: 7 poboček pro pohodlí klientů

V Praze se rozmístily 7 poboček VZP. Na každé pobočce klient může zaplatit kartou nebo využít hotovostní pokladnu. Také všechny filiálky nabízí online objednání na pobočku. Prodejní místa pojišťovny najdete na pobočkách v ulicích Škrétova 490/12 a Na Perštýně 6. Občané se zdravotním postižením můžou využít speciální vchody pro handicapované ve všech pražských pobočkách.

VZP Brno: vyberte si pobočku ze seznamu

V Brně se nachází 3 pobočky:

V pondělí a ve středu pobočky pracují od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek – od 8 do 15 hodin. Aby zavolat na pobočky v Brně, využijte VZP číslo informačního centra 952 222 222.

Objednání na VZP pobočky

Každý občan České Republiky má možnost vyhledat nejbližší pobočky VZP, aby marně neztrácet čas na cestu a rychle vyřídit všechny svoje úkoly. Kromě toho se můžete objednat na každou filiálku VZP online na webových stránkách www.vzp.cz.

Aby se objednat na pobočku:

  1. Vyhledejte na stránce kategorií Kontakty
  2. Klikněte Objednání na pobočku
  3. Vyberte si pobočku, která je pro Vás nejvhodnější
  4. Stiskněte tlačítko Objednat on-line
  5. Vyberte vyřizované agendy, datum a čas, zadejte jméno a příjmení.

VZP infolinka: VZP kontakt pro nejrychlejší komunikaci

Telefonní linka 952 222 222 slouží všem, kdo má dotazy ohledně veřejného zdravotního pojištění. VZP infolinka je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin. Tato linka informačního centra je jediná pro všechny pobočky České Republiky.

Obraťte se on-line

Nemáte rádi telefonování? Možná se Vám podaří vyřešit svůj problém on-line! Zadejte požadovaný Vámi výraz nebo najděte svojí otázku mezi nejčastěji hledanými. Odpovědi na dotazy jsou smysluplné a srozumitelné pro zákazníky. Když ale řešení svého problému zde nenajdete – kontaktujte odborníka VZP telefonicky nebo osobně na kterékoli pobočce.

Všeobecná zdravotní pojišťovna drží krok s časem, proto hodně věcí si klient může vyřídit z domova. Na stránkách www.vzp.cz najdete většinu formulářů, které si můžete stáhnout a vyplnit doma, a už potom se s tím obrátit na pobočky nebo využít jiné VZP kontakty. Své dotazy také můžete zasílat na emailovou adresu info@vzp.cz, a pro písemnou korespondenci použijte adresu nejbližší pobočky ve Vašem kraji.

Využijte aplikace VZP pro přehled svého účtu z domova

Všeobecná zdravotní pojišťovna České Republiky připravila pro své klienty velmi užitečné aplikace. Moje VZP slouží klientům pro přehled svých plateb a vykázané péče. VZP Point je aplikací, kterou používají poskytovatelé zdravotních služeb, zdravotní pojišťovny, soudní exekutory a zaměstnavatelé aby získat informaci z informačního systému a doručit dokumenty.

Pro použití aplikací potřebujete stolní počítač, tablet nebo mobilní telefon. Zaregistrovat se do vybrané Vámi aplikace můžete online (vyhledejte online formulář pro registraci na webových stránkách a zadejte své údaje) nebo navštivte kteroukoli pobočku VZP. Zvolte si nejpohodlnější variantu registrace a používejte aplikace VZP s potěšením, aniž byste se museli osobně obrátit na pobočku.

Příklady řešení životních situací

Na stránkách VZP najdete popisy různých životních situací a návody pro jejích řešení. Využijte tuto kategorii pokud potřebujete:

Pokud Vaše situace tady popsána není, využijte jiný VZP kontakt nebo navštivte nejbližší VZP pobočky.

0 Responses

  1. Dobrý den, přeji vám všem úspěšný rok 2019. Chtěla bych se zeptat, když jsem osoba bez zdanitelných příjmů, zdravotní pojištění si platím sama trvalým příkazem ke každému 1. v měsíci. Platba tedy odešla a teď jsem zjistila, že se výše pojistného změnila z částky 1647,- Kč na 1.803,- Kč. Poraďte, prosím, jakým způsobem mohu vyrovnat rozdíl, zda mám doposlat, nebo zaplatit v hotovosti na přepážce VZP. Děkuji za odpověď.
    Fačkovcová

Leave a Reply to Jaroslava Fačkovcová Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zavolejte na informační linku