AXA

assistance
☎ 900-200-123

Čím je výjimečná Axa assistance? Přímý Axa kontakt zde

Jak vznikla společnost Axa pojišťovna

Axa assistance — to je francouzská pojišťovací a investiční společnost se sídlem v Paříži, Francie, Axa kontakt které naleznete v tomto článku. Společnost má 103 miliónů zákazníků v 64 zemích. Společnost se směřuje na: auto, cestování, zdraví a nemovitost.

Na českém trhu Axa asistance působí od roku 1998, byla známa pod obchodní značkou WASS YT, s.r.o. V roce 1999 byla společnost přejmenována na CSWIN FINANCIAL SERVICES, s.r.o., poté na Finanční poradci, s.r.o. a počínaje rokem 2017 se společnost jmenuje AXA Management Services, s.r.o.

Podle ředitele tuzemského obchodu českého zastupitelství Jiřího Kresana, dlouhodobá perspektiva společnosti spočívá v poskytování kvalitního finančního poradenství a dlouhodobého partnerství v oblasti životního pojištění.

Služby Axa assistance: životní pojištění, pojištění aut a cestovní pojištění Axa

Každá z Axa pojišťovna pobočky poskytuje následující služby:

  • Životní a úrazové pojištění;
  • Pojištění vozidel;
  • Pojištění domů a majetku;
  • Důchodové spoření;
  • Investice do podílových fondů;;
  • cestovní pojištění Axa.

Jaké výhody získáte s pojištěním u Axa?

Pojišťovna Axa nabízí zákazníkům dodatečné služby:

  • Životní pojištění na období, částku a pojistnou událost, které jsou pro Vás vhodné;
  • Možnost pojistit 1 až 8 osob v rámci jedné smlouvy pro případ vašeho úmrtí, zranění nebo nemoci;
  • Úrazové pojištění s ročním nárůstem pojistné částky o 5% pro vás a vaši rodinu;
  • Ochrana bydlení s pohotovostní službou – až 8 000 USD za pojistnou událost;
  • Program moje Axa pro správu pojistných smluv on-line.

Při vyřízení pojistky on-line obdržíte slevu.

Axa kontakt zákaznické podpory a seznam Axa pobočky

Hlavní kanál komunikace se zákazníky Axa pojišťovna – horká linka. Existují však i další možnosti kontaktovat Axa pojišťovna kontakt:

Číslo Axa infolinka(tuzemsko)

292 292 292

Číslo horké linky (ze zahraničí)

+420 292 292 292

Pošta

info@axa.cz

Formulář pro sjednání schůzky

axa.cz/o-nas/kontakty/sjednejte-si-schuzku

On line vyřízení pojištění

axa-assistance.cz/cestovni-pojisteni-nove

Moje Axa

medea.axa.cz

Adresa hlavní pobočky Axa

AXA životní pojišťovna as

Lazarská 13/8,

120 00 Прага 2

Odkaz na Axa pobočky: Axa Bazéna Axa Brno

axa.cz/o-nas/kontakty

Odkaz na Facebook

facebook.com/AXACeskarepublika

Odkaz na Twitter

twitter.com/axa_cz_sk

Odkaz na Youtube kanál

youtube.com/user/AXApoistovna

Otevírací hodiny Axa pojišťovna kontakt: zákaznická podpora

Den týdne

Otevírací hodiny

Pondělí — Pátek

08.00-18.00

Sobota — Neděle

zavřeno

Pojistné programy Axa assistance

V tabulce naleznete názvy pojistných programů a služeb, které zahrnují:

TOP Comfort

Skládá se ze čtyř programů:

  • Moje Rezerva
  • Moje Krátkodobé plány
  • Moje Dlouhodobé plány
  • Moje Budoucnost

Zahrnuje jednorázové životní a úrazové pojištění

Každý program má jiný podíl fondů: zahraniční fond, AXA CEE Bond, AXA Choice, Nové akcie.

Active Life+

Představuje pojištění proti konkrétním pojistným rizikům:

● Úmrtí

● Vážná onemocnění

● Úrazy

● Invalitida

● Hospitalizace

● Operace atd.

5 PLUS

Pojistné krytí úrazů v důsledku nehody ve výši 1% poškození těla.

Částka, která má být vyplacena, závisí na lékařské diagnóze a procenta poškození těla podle hodnotící tabulky, která je součástí pojistné smlouvy.

OSAGO

K dispozici jsou 4 programy: POV PLUS, POV EXTRA, POV PREMIUM. Každý program má jiný limit pro krytí úrazového pojištění.

KASKO

Nabízíme tři balíčky: GO MINI, GO KLASIK a GO MAXI.

Rozdíl mezi balíčky je v dostupnosti služeb: nehoda, srážka se zvířetem, vandalismus, krádež automobilu atd.

Pojištění bydlení

K dispozici jsou tři balíčky: MINI, KLASIK a MAXI, které se liší rozsahem pojistného krytí a omezením výkonu. Kromě pojištění domácností ve variantách KLASIK a MAXI také obdržíte zdarma pojištění občanskoprávní odpovědnosti ve verzi STANDARD. Stejně tak v pojistném balíčku KLASIK a MAXI obdržíte zdarma pojištění majetku.

Cestovní pojištění

K dispozici jsou tři varianty balíčků: Excellent, Comfort a Reference. Rozdíl v balíčcích je v seznamu poskytovaných služeb: zdravotní náklady, úrazy, pojištění zavazadel atd.

Jaké otázky řeší zákaznícká podpora?

Zákaznická podpora Axa assistance je připravena odpovědět na následující otázky:

  • Jaké dokumenty jsou potřebné pro vyřízení pojištění?
  • Co mám dělat v případě, že jsem nezaplatil pojištění?
  • Na které země se vztahuje pojištění vozidel?
  • Co mám dělat během bouřky?
  • Kdy nabývá pojištění účinnosti?
  • Co mám dělat, pokud byl dům poškozen vandaly?

Služba zákaznické podpory je k dispozici prostřednictvím Axa kontakt, seznam a otevírací hodiny které jsou uvedeny výše.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonZavolejte na informační linku