Čím je výjimečná Axa assistance? Přímý Axa kontakt zde
Jak vznikla společnost Axa pojišťovna
Axa assistance — to je francouzská pojišťovací a investiční společnost se sídlem v Paříži, Francie, Axa kontakt které naleznete v tomto článku. Společnost má 103 miliónů zákazníků v 64 zemích. Společnost se směřuje na: auto, cestování, zdraví a nemovitost.
Na českém trhu Axa asistance působí od roku 1998, byla známa pod obchodní značkou WASS YT, s.r.o. V roce 1999 byla společnost přejmenována na CSWIN FINANCIAL SERVICES, s.r.o., poté na Finanční poradci, s.r.o. a počínaje rokem 2017 se společnost jmenuje AXA Management Services, s.r.o.
Podle ředitele tuzemského obchodu českého zastupitelství Jiřího Kresana, dlouhodobá perspektiva společnosti spočívá v poskytování kvalitního finančního poradenství a dlouhodobého partnerství v oblasti životního pojištění.
Služby Axa assistance: životní pojištění, pojištění aut a cestovní pojištění Axa
Každá z Axa pojišťovna pobočky poskytuje následující služby:
- Životní a úrazové pojištění;
- Pojištění vozidel;
- Pojištění domů a majetku;
- Důchodové spoření;
- Investice do podílových fondů;;
- cestovní pojištění Axa.
Jaké výhody získáte s pojištěním u Axa?
Pojišťovna Axa nabízí zákazníkům dodatečné služby:
- Životní pojištění na období, částku a pojistnou událost, které jsou pro Vás vhodné;
- Možnost pojistit 1 až 8 osob v rámci jedné smlouvy pro případ vašeho úmrtí, zranění nebo nemoci;
- Úrazové pojištění s ročním nárůstem pojistné částky o 5% pro vás a vaši rodinu;
- Ochrana bydlení s pohotovostní službou – až 8 000 USD za pojistnou událost;
- Program moje Axa pro správu pojistných smluv on-line.
Při vyřízení pojistky on-line obdržíte slevu.
Axa kontakt zákaznické podpory a seznam Axa pobočky
Hlavní kanál komunikace se zákazníky Axa pojišťovna – horká linka. Existují však i další možnosti kontaktovat Axa pojišťovna kontakt:
Číslo Axa infolinka(tuzemsko) | 292 292 292 |
Číslo horké linky (ze zahraničí) | +420 292 292 292 |
Pošta | |
Formulář pro sjednání schůzky | |
On line vyřízení pojištění | |
Moje Axa | |
Adresa hlavní pobočky Axa | AXA životní pojišťovna as Lazarská 13/8, 120 00 Прага 2 |
Odkaz na Axa pobočky: Axa Bazéna Axa Brno | |
Odkaz na Facebook | |
Odkaz na Twitter | |
Odkaz na Youtube kanál |
Otevírací hodiny Axa pojišťovna kontakt: zákaznická podpora
Den týdne | Otevírací hodiny |
Pondělí — Pátek | 08.00-18.00 |
Sobota — Neděle | zavřeno |
Pojistné programy Axa assistance
V tabulce naleznete názvy pojistných programů a služeb, které zahrnují:
TOP Comfort | Skládá se ze čtyř programů:
Zahrnuje jednorázové životní a úrazové pojištění Každý program má jiný podíl fondů: zahraniční fond, AXA CEE Bond, AXA Choice, Nové akcie. |
Active Life+ | Představuje pojištění proti konkrétním pojistným rizikům: ● Úmrtí ● Vážná onemocnění ● Úrazy ● Invalitida ● Hospitalizace ● Operace atd. |
5 PLUS | Pojistné krytí úrazů v důsledku nehody ve výši 1% poškození těla. Částka, která má být vyplacena, závisí na lékařské diagnóze a procenta poškození těla podle hodnotící tabulky, která je součástí pojistné smlouvy. |
OSAGO | K dispozici jsou 4 programy: POV PLUS, POV EXTRA, POV PREMIUM. Každý program má jiný limit pro krytí úrazového pojištění. |
KASKO | Nabízíme tři balíčky: GO MINI, GO KLASIK a GO MAXI. Rozdíl mezi balíčky je v dostupnosti služeb: nehoda, srážka se zvířetem, vandalismus, krádež automobilu atd. |
Pojištění bydlení | K dispozici jsou tři balíčky: MINI, KLASIK a MAXI, které se liší rozsahem pojistného krytí a omezením výkonu. Kromě pojištění domácností ve variantách KLASIK a MAXI také obdržíte zdarma pojištění občanskoprávní odpovědnosti ve verzi STANDARD. Stejně tak v pojistném balíčku KLASIK a MAXI obdržíte zdarma pojištění majetku. |
Cestovní pojištění | K dispozici jsou tři varianty balíčků: Excellent, Comfort a Reference. Rozdíl v balíčcích je v seznamu poskytovaných služeb: zdravotní náklady, úrazy, pojištění zavazadel atd. |
Jaké otázky řeší zákaznícká podpora?
Zákaznická podpora Axa assistance je připravena odpovědět na následující otázky:
- Jaké dokumenty jsou potřebné pro vyřízení pojištění?
- Co mám dělat v případě, že jsem nezaplatil pojištění?
- Na které země se vztahuje pojištění vozidel?
- Co mám dělat během bouřky?
- Kdy nabývá pojištění účinnosti?
- Co mám dělat, pokud byl dům poškozen vandaly?
Služba zákaznické podpory je k dispozici prostřednictvím Axa kontakt, seznam a otevírací hodiny které jsou uvedeny výše.
0 Comments